بهار آموزش با تخفیف های شگفت انگیز توسینسو بهار آموزش با تخفیف های شگفت انگیز توسینسو
مانده تا پایان تخفیف
مشاهده دوره ها
0

آپدیت ویندوز سرور 2008 r2

سلام دوستان و اساتید گرامی من میخوام ویندوز سرور آپدیت کنم 2008 r2 به 2012 r2 به این قسمت که میرسم این ارور میاد خودم فکر میکنم به خاطر کمبود حجم هارد دیسکه در ضمن این کار رو روی ویمور دارم انجام میدم

اساتید و دوستان گرامی چ نظری دارن ؟؟

سلام دوستان و اساتید گرامی من میخوام ویندوز سرور آپدیت کنم 2008 r2  به 2012 r2  به این قسمت که میرسم این ارور میاد خودم فکر میکنم به خاطر کمبود حجم هارد دیسکه در ضمن این کار رو روی ویمور دارم انجام میدم

اساتید و دوستان گرامی چ نظری دارن ؟؟

||http://tosinso.com/files/get/033f940e-4478-4278-88ad-31ddee76b3a2||

پرسیده شده در 1395/02/22 توسط

3 پاسخ

0

درسته، خطای کمبود فضا برای نصب میده. حداقل شما 1.5 گیگابایت باید فضای کافی داشته باشید تا نصب بشه.

پاسخ در 1395/02/22 توسط
0

سلام

من هم فکر می کنم مشکل از همین موضوع باشد.یک بار فضای هارد رو زیاد کنید و مجدد تست کنید

پاسخ در 1395/02/22 توسط

پاسخ شما