تخفیف های داغ در جشنواره تابستانه توسینسو تخفیف های داغ در جشنواره تابستانه توسینسو
مانده تا پایان تخفیف
مشاهده دوره ها
1

مشکل در تنظیمات IP سیستم ها و مودم ADSL

با سلام و عرض ادب .

يه سوال دارم در مورد ip هاي سيستم متصل به هم.

دو سيستم دارم هر دو تا xp.

به اولي اينترنت رو از Usb مودم adsl دادم.

دو تا سيستم رو هم با کراس متصل کردم.

حالا با توجه به اينکه ip مودم 192.168.1.1 هست،ip هاي دو تا سيستم چي ميشه؟

مثلاً براي اولي که اينترنت رو ميگيره و share ميکنه:

ip

subnet

default

براي دومي هم

ip

subnet

default

ممنون ميشم راهنمايي کنيد.

پرسیده شده در 1392/03/05 توسط

3 پاسخ

0

از ICS یا همون Internet connection sharing برای شیر کردن استفاده میکنید ؟

پاسخ در 1392/03/05 توسط
0

دوست عزیز،اینترنت رو از طریق usb - PPPoE به کامپیوتر اول دادم.حالا میخوام اینترنت share بشه.

در ضمن بشه فایلها رو هم share کرد.

ممنون.

پاسخ در 1392/03/05 توسط
0

اگر قابلیت DHCP مودمت فعال باشه کلاینتها رو در حالت دریافت IP اتوماتیک قرار بده و ببین چه رنج IP میگیرند ، همینطور gateway , DNS چی هست.

بعدش آی پی کلاینتها رو از حالت اتوماتیک خارجشون کن و خودت آی پی کلاینتها رو دستی به شکل بالا بده ، و با توجه به اینکه کلاینتها از DHCP آی پی نگرفتند میتونی در قسمت Advanced یک یا چند آی پی دیگه به کلاینتهات بدی و به اینصورت اونها رو از طریق آی پی مورد نظر به هم متصل کرده و پوشه ها رو شیر کنی

پاسخ در 1392/03/05 توسط

پاسخ شما