درخواست معرفی نرم افزار بکاپ گیری از سرور و کلاینت ها
سلام.
مشکلی در گرفتن بکاپ با symantec backup exce 2015 داشتم که چند مرتبه سوال کردم هیچ دوستی کمکی نکرد و نظری نداد برای رفعش. به ناچار حذفش کردم و مدت زمان trial نصبش تموم شده و دیگه نصب نمیشه.
حالا یه نرم افزار دیگه که در حد قابلیت و کارایی اون باشه رو لطفا معرفی کنید.
(ویندوز سرور 2008 r2)
5 پاسخ
سلام به نظر من نرم افزار Acronis True Image و بعدش symantec backupنرم افزارهای فوق العاده ای هستند.البته یک فایل آموزشی هم توسط آقای مهندس بوحمید تهیه شده که داخل سایت هست و شما رو به اون ارجاع می دم.
آموزش: آموزش Backup گیری کامل از ویندوز با استفاده از Acronis True Image
من از نرم افزار KLS Backup استفاده میکنم با سیستم های NAS Storage.از QNap و WD Mycloud.یه مدتی با Veam agent بکاپ میگرفتم.اونم خیلی نرم افزار خوبی هست برای سرور های فیزیکال.KLS برای دایرکتوری ها خیلی روون هست.در 2015 به قبل یه مشکلی که بود،این بود که وقتی یوزر و پسورد NAS رو بهش میدادم،ویندوز هم بهش دسترسی پیدا میکرد.که با وجود مشکل malware های اخیر خطرساز بود.اما با آپدیت کردنش به 2017 به راحتی مشکل حل شد.
برای سرور های مجازی هم که Veam Backup طوفان هست!!!
منتظر پیشنهاد همین نرم افزار بودم.
امیدوارم با سرور 2008 مشکلی نداشته باشه
دوست گرامي از امپراتور بكاپ گيري دنيا به نام veeam استفاده كن هم مجازي هم فيزيكي با قابليت هاي بسيار براتون بكاپ ميگيره ،،آموزش اون هم در قسمت دوره ها هست ،،،،بسيار ساده و روان و كد نويسي عالي يك نرم افزار با مانيتورينگ فوق العاده هست،،
سلام
از نرم افزار acronis disk director استفاده کنید