0
جوین کردن ویندوز سرور۲۰۱۶ به دامین
من یه ماشین مجازی ساختم روش ویندوز سرور ۲۰۱۶ نصب کردم و عضو دامینش کردم الان میخوام لاگین بشم با یوزر ادمین دامین،
1 پاسخ
0
سلام
یک بار سیستم رو disjoin کنید و مجدد join کنید