تعیین کردن نوع سیستم عامل مجاز برای لاگین در شبکه دومین
چگونه میتوان مانع لاگین یوزر های دامین به ویندوز های های XP شویم که عضو دامین هستند؟ آیا راهی هست که بتوان تعیین کرد که یوزر های دامینی به چه سیستم عاملی حق ورود دارند؟ با سپاس فراوان
5 پاسخ
سلام. منطقی است هر سیستم که ویندوز xp دارد با یوزر نیم که برای آن تعریف شده وارد سیستم گردد. شما در اکتیودایرکتوری بر روی آن یوزر که میخواهد از xp استفاده نماید ، بر روی یوزر Properties کنید قسمت Account ، قسمت Logon to نام کامپیوتر دیگری به غیر از اسم netbios آن سیستم را وارد کنید. در این صورت یوزر به آن سیستم نمی تواند لاگین کند.
با سپاس از لطف جنابعالی
منظور بنده اینه که بتونم سیستم عامل خاصی مثلاxp رو تو دامین بلاک کنم نه صرفا یه یوزر روی یه کامپیوتر.
به این صورت که هر تعداد از این سیستم عامل خاص چه از قبل یا چه بعدا به دامین جوین بشن امکان لاگین با یوزر دامینی رو نداشته باشن.
فرض کنید تو دامین 30 تا کلاینت xp داریم آیا پالیسی یا تنظمات یا دستوری داریم که بشه بلافاصله هر تعداد کلاینت xp که داریم غیر قابل لاگین توسط یوزرهای دامینی بشه؟؟
با سپاس فراوان
منظورتون اینه که با یک فرمان خاص اجازه ندین تا کامپیوترهایی که ویندوزشون xp است به دامین لاگین کنن؟
سلام
دوست عزیز در همه ویندوزها اگر شبکه دومین باشه میتونید با یوزرهای دیگه روی سیستمها بالا بیاین
اگر می خواین کامپیوترها رو محدود کنید که فقط با یوزر خاصی بالا بیان میتونید از لینک زیذ استفاده کنید
بله منظورم همینه