نویز سرور و پرینتر
سلام.سرور ما داخل رک نیست این میتونه برای سلامتی افراد در اتقاق مضر باشه؟
3 پاسخ
سرور هم یک کامپیوتره!
مشکلی برای سلامتی ایجاد نمیکنه
سلام
ببخشید اینجوری میگم
اینم حرف جدیدی بود که شنیدم
دوست عزیز اگر بخواین توی این مسئله ریز بشین باید بدونید که هرجایی که جریان برق وجود داره میدان مغناطیسی وجود داره و هر جا هم که میدان مغناطیسی وجود داره برای موجود زنده خوب نیست و کمترین اتفاقی که ممکنه بیفته احتمال یونیزه شدن خون وجود داره و این یونیزه شدن به مرور باعث سرطان میشه
اما بدن انسان هم در مقابل این موضوع از خودش واکنش نشون میده و مقاومت میکنه بخاطر همین میگن قطعات باید استاندارد باشن تا میدان مغناطیسی که درست میکنن از حد استاندارد بیشتر نباشه و بیشتر از تحمل بدن انسان نباشه
کیس و قطعات کامپیوتری دارای استاندار می باشن و مشکلی برای انسان ایجاد نمیکنند
اگر شنیده باشین میگن کنار دکلهای برق خونه نسازین و یا از قطب نما استفاده نکنید چون برقی که در کابلها جریان داره باعث یونیزه شدن خون میشه اونجا چون مجبورن ولتاژ رو ببرن بالا کاری نمیشه کرد ....
البطه برعکس مسئله بالا وجود داره نبودن سرور در رک میتونه روی سلامتی سرور تاثیر بزاره نویز بعضی ادم های خخخخخخخخخ