نصب DHCP به صورت workgroup
با سلام و وقت بخیر
چند سوال،
1. آیا نصب DHCP به صورت Workgroup کار درستی است (با این استدلال که اگر اتفاقی برای DC پیش بیاید، DHCP همچنان قادر به ارائه خدمت باشد)؟
2. در این حالت توسط دامین، authorize میشود؟
3. اگر authorize نمیشود می تواند به سیستم های عضو دامین IP اختصاص بدهد یا خیر؟
4. برای DHCP به صورت Workgroup میتوان از روش های failover استفاده کرد یا نه؟
5. برای یک authorized DHCP می توان از یک DHCP به صورت Workgroup جهت failover استفاده کرد یا حتما باید هر دو عضو دامین باشند؟
با تشکر
2 پاسخ
سلام
راه اندازی dhcp سرور خوبه و سرویس dhcp، سرویس مستقلی است و به کار خودش ادامه میده
به همه کامپیوترهای چه عضو دومین باشن و چه عضو دومین نباشن سرویس میده و ip میده
از سرویس dhcp در شبکه به هرصورتی که دوست دارین میتونید استفاده کنید و مشکلی پیش نمیاد
DHCP سرور اصلا کاری به شبکه دومین نداره به همه کلاینت ها شبکه IP اختصاص میده ///