تخفیف های داغ در جشنواره تابستانه توسینسو تخفیف های داغ در جشنواره تابستانه توسینسو
مانده تا پایان تخفیف
مشاهده دوره ها
0

شبکه کردن کامپیوترها برای دسترسی به پوشه های اشتراکی یک سرور

با سلام.5 عدد کامپیوتر داریم که میخواهیم شبکشون کنیم.ویندوز یکی 10 و بقیه 7 هستند.میخواهیم کاری کنیم که فقط کامپیوتر یک درایو مپ نورک رو شیر کنه و بقیه فقط بتونن بخونن و بنویسن و نتونن پاک کنن.برای هرکامپیوتر به صورت زیر آی پی دادیم:

  • 192.168.1.2 الی تا 192.168.1.6
  • default getway: 192.168.1.1 مودم adsl
  • dns:8.8.8.8
  • alter:4.2.2.4

در این صورت هم درایو رو میتونیم اضافه کنیم اما اجازه دسترسی نمیده.راهنمایی فرمایید که چگونه این عمل رو پیاده سازی نماییم.اموزش هایی که موجوند این گونه آموزش نداده اند.وکار نمیکنن یا ping نمیدن یا unreachable .آیا ممکنه از ویندوز 10 باشه.

#شبکه_کردن_و_شیر_یک_مپ_درایو #شبکه_کردن_با_دسترسی_محدود #شبکه_کردن_چند_کامپیوتر_با_مودم
پرسیده شده در 1396/08/08 توسط

7 پاسخ

0

خوب اگه اینطوریه از کجا بفهمم و تغییر یا پاکش کنم.میخوام فقط با مودم شبکه باشه.

پاسخ در 1396/08/09 توسط
0

خب مشکلی نیست من الان یک فارم بزرگ دارم که دارن با 256 تا هسته رندر میگیرن و max کار میکنند و سرور هم دارم

دوست عزیز فایروالها رو خاموش کردین؟ آنتی ویروسها رو هم موقت غیر فعال کنید

اگر فایروالها روشن باشه pingهمدیگه رو نخواهند داشت

باید وقتی پوشه ای رو share میکنید بهش دسترسی هم بدین یعنی همه یوزرهای اون شبکه رو روی این دستگاه تعریف کنید و دسترسی بدین یا اینکه دسترسی اون پوشه رو روی everyone بزارین

پاسخ در 1396/08/08 توسط
0

سلام

اگر اینچوری میخواین دسترسی بدین که بخونن و بنویسن اما پاک نکنن ، باید ویندوز سرور داشته باشین با ویندوز معمولی نمیشه

فایروال همه رو غیر فعال کنید و اگر آنتی ویروستون هم فایروال داره اون رو هم غیر فعال کنید

روی ویندوز سرور هم همه یوزر و پسوردها رو باید تعریف کنید

اینها رو انجام بدین و اگر مشکلی بود بفرمائید تا ادامه بدیم

پاسخ در 1396/08/08 توسط
0

نه نمیشه ویندوز سرور کرد.چون مکانی که این کار میکنیم یه جایی که چند تا کامپیوتر به هم وصل میشن و کار های گرافیکی انجام میدن.

و اگر از این مورد بگذریم.وقتی ای پی ها رو ست میکنیم باز نمیتونیم به درایو مپ دسترسی پیدا کنیم.

access denid میده.ای پی ها مثل بالا ست شدن.

پاسخ در 1396/08/08 توسط
0

احتمال داره یک dhcp سرور توی اون شبکه فعال باشه مثل ماشین مجازی یا یک اکسس پوینت یا چیزی شبیه این...

پاسخ در 1396/08/09 توسط
1

ببینید در شبکه مجازی سازی یا vm نصب کردین؟

اکسس پوینت دارین؟

سوئیچ شبکه شما چیه؟

مودم چیه؟

بجز سوئیچ و مودم و کامپیوترها دیگه چه چیزی در شبکه دارین؟

پاسخ در 1396/08/09 توسط
0

ممنون از راهنمایتون.

دسترسی درایو رو everyone هستش.وقتی آی پی ها به صورت اتوماتیک ست میشن کار میکنه.ولی وقتی میخوای آی پی بدی کار نمیکنند.

توماشین مجازی هم تست کردم مثل اینه.کلا گت وی، یه آی پی دیگه میگیره:192.168.36.2

نه این آی پی سیستم خارجیه نه مال مودم.اما کار میکنه به سیستم اول پینگ میدم :192.168.1.2 کار میکنه .به مودم پینگ میدم کار میکنه.ماندم این آی پی چیه اشتراکیه که DHCP راه انداخته یا..!!!

البته اینم بگم قبل از اینکه شبکه رو راه بندازم کلا با دستورات نتورک (netsh) پاک و ریسیت کردم.

نمیدونم چرا اینطوری میشه.همیشه کار میکرد اما نمیدونم حلا کلا قاطی کرده.

پاسخ در 1396/08/09 توسط

پاسخ شما