0
نحوه بستن ارتباط دو کامپیوتر در شبکه دامین
سلام دوستان
بنده می خوام ارتباط بین دو کامپیوتر درشبکه رو هم از طریق ip هم از طریق مک ببندم.
بنده از کنسول مدیریتی کسپر استفاده میکنم و شبکه هم دامین می باشد.
اگه از آنتی ویروس یا دامین کنترلر ممکنه به چه شکله ممنونم.
6 پاسخ
0
میخوام ارتباط داخل شبکه ای نداشته باشن.نتونن فایل جابجا کنن.
0
سلام
اگر سوئیچهای شما منیج باشه میشه این کار رو توی تنظیمات سوئیچ هم انجام بدین
0
سلام دوست عزیز
اگه از روتر های سیسکو استفاده میکنید برای اینکار میتونید ACL تعریف کنید
0
نه دوستان روتر ندارم و سوییچ های سمت کاربرم هم معمولیه.
1
فایروالشون رو فعال کنید و پورتهای 139 و 445 رو ببندین
0
اگر سوئیچ منیج ندارین نمیشه کار زیادی انجام بدیم مگر اینکه یوزر رو محدود کنید تا کار زیادی نتونن انجام بدن
ضمنا چرا میخواین این کار رو انجام بدین ؟ اگر دلیلش رو بفرمائید شاید راه حل بهتری بشه ارائه داد