تخفیف های داغ در جشنواره تابستانه توسینسو تخفیف های داغ در جشنواره تابستانه توسینسو
مانده تا پایان تخفیف
مشاهده دوره ها
0

نحوه بستن ارتباط دو کامپیوتر در شبکه دامین

سلام دوستان

بنده می خوام ارتباط بین دو کامپیوتر در‌شبکه رو هم از طریق‌ ip هم از طریق مک ببندم.

بنده از کنسول مدیریتی کسپر استفاده میکنم و شبکه هم دامین می باشد.

اگه از آنتی ویروس یا دامین کنترلر ممکنه به چه شکله ممنونم.

پرسیده شده در 1396/10/04 توسط

6 پاسخ

0

میخوام ارتباط داخل شبکه ای نداشته باشن.نتونن فایل جابجا کنن.

پاسخ در 1396/10/09 توسط
0

سلام

اگر سوئیچهای شما منیج باشه میشه این کار رو توی تنظیمات سوئیچ هم انجام بدین

پاسخ در 1396/10/05 توسط
0

سلام دوست عزیز

اگه از روتر های سیسکو استفاده میکنید برای اینکار میتونید ACL تعریف کنید

پاسخ در 1396/10/05 توسط
0

نه دوستان روتر ندارم و سوییچ های سمت کاربرم هم معمولیه.

پاسخ در 1396/10/06 توسط
1

فایروالشون رو فعال کنید و پورتهای 139 و 445 رو ببندین

پاسخ در 1396/10/09 توسط
0

اگر سوئیچ منیج ندارین نمیشه کار زیادی انجام بدیم مگر اینکه یوزر رو محدود کنید تا کار زیادی نتونن انجام بدن

ضمنا چرا میخواین این کار رو انجام بدین ؟ اگر دلیلش رو بفرمائید شاید راه حل بهتری بشه ارائه داد

پاسخ در 1396/10/07 توسط

پاسخ شما