بهار آموزش با تخفیف های شگفت انگیز توسینسو بهار آموزش با تخفیف های شگفت انگیز توسینسو
مانده تا پایان تخفیف
مشاهده دوره ها
0

دسترسی به یک پوشه در محل کار

با سلام.

یک ای پی استاتیک تهیه کردم.میخوام مودم رو کانفیگ کنم تو قسمت dmz ای پی سیستم رو وارد کردم.تو پورت فورواردینگ هم پورت های ۲۱ و ۸۰ رو اضافه کردم.پوشه هم اشتراک کردم.نیاز به تنظیمات دیگه ای هست.

مثلا نصب iis و ساختن ftp server

پرسیده شده در 1396/10/27 توسط

12 پاسخ

0

سلام وحید خان

اگر بین مودم و شبکه فایروال هم دارین . باید در فایروال هم فورواردینگ انجام بدین

باید فایروال رو در مودم خاموش کنید. پورتهای 139 و 445 رو فوروارد کنید و فایروال ویندوز رو هم تنظیم و یا offکنید

راه اندازی ftp و ... هم هست اما راه کار سختری است

پاسخ در 1396/10/27 توسط
0

youcant access this share folder because your organisation security block unauthenticated guest access.this policies help protect your pc from unsafe or malicious devices on the network

این خطا رو میده

در ضمن رموت دسکتاپ هم میتونم بشم.مشکلی نداره

ادن دوتا پورت رو داخل فایر وال خود سیستم هم باز گزاشتم

پاسخ در 1396/10/28 توسط
0

||https://network.tosinso.com/files/get/df679757-3340-43e6-8d0f-1ccdb8b1a58e||

سلام.این تنظیمات رو انجام دادم فایر وال ویندوز هم خاموشه اما توی run که \\IP Static  میزنم جواب نمیگیرم و ارتباط برقرار نمیشه.اما توی ftp هنوز ارتباط برقراره.
 آیا باید تنظیمات قبلی رو حذف کنم.
در ضمن مشکل فونت توی کروم حل شده.

سلام.این تنظیمات رو انجام دادم فایر وال ویندوز هم خاموشه اما توی run که \\IP Static میزنم جواب نمیگیرم و ارتباط برقرار نمیشه.اما توی ftp هنوز ارتباط برقراره.

آیا باید تنظیمات قبلی رو حذف کنم.

در ضمن مشکل فونت توی کروم حل شده.

پاسخ در 1396/10/28 توسط
0

فایل رو توی یک پوشه ریختین؟

پوشه رو شیر کردین؟

برای یوزر باید پسورد میزاشتین

پاسخ در 1396/10/28 توسط
0

بعضی از ispها پورتهای 139 و 445 رو میبندن . پیگیر باشین که اینها از isp باز باشه

پاسخ در 1396/10/28 توسط
0

نه فایر وال ندارم.فقط یک مودم هستش.

پاسخ در 1396/10/28 توسط
1

پورتهای 139 و 445 رو فوروارد کنید و برای دسترسی در کلاینت آدرس رو به صورت زیر وارد کنید

\\ip static
پاسخ در 1396/10/28 توسط
0

من ftp رو تو iis راه اندازی کردم.و توی فایر وال سیستم هم پورت 20 و 21 رو باز گذاشتم.مودم هم کانفیگ کردم.الان از سیستم منزل با اینترنت میتونم وصل شم.توی مرور گر که ftp://IP static رو میزنم واسم پوشه شیر شده رو میاره.فقط متن های فرسی نام پوشه و فایل رو به هم ریخته نشون نمیده.

اگه بخوام فایل ویرایش کنم چه تنظیماتی داره.در ضمن map network هم در سیستم منزل درست کردم.اما میخوام ویرایش هم انجام بدهم.و در فایل مقصد ذخیره شود.

پاسخ در 1396/10/28 توسط
0

فریم ویر رو آپدیت کردم اما باز هم ج نداد

پاسخ در 1396/10/28 توسط
0

اره زنگ زدم گفت مطمعن باشید ما هیچ پورتی رو نمیبندیم.

پاسخ در 1396/10/28 توسط
0

توی اون روشی که من عرض کردم شما میتونستین این کار رو انجام بدین اما در این روشی که شما اجرا کردین باید فایل رو دانلود کنید و تغییرات رو انجام بدین و مجدد آپلود کنید

ضمن اینکه مشکل فونت فارسی رو هم که خواهید داشت

پاسخ در 1396/10/28 توسط

پاسخ شما