پسورد ادمين
دوستان سلام .
يه مشكلي واسه من پيش اومده و اون اينه كه پسورد administrator ويندوز XP ام رو فراموش كردم و اكانت هاي ديگر ويندوزم هم limite هستند . در ضمن موقع نصب ويندوزم روي ادمين پسورد نذاشتم .
اگر راه حلي به نظرتون مي رسه براي وارد شدن به ادمين لطفا منو راهنمايي كنيد .
سپاسگزارم
7 پاسخ
با سلام
پس حتماً برای یوزر Administrator خودتون پسورد گذاشتید
خب اینم راه حل داره
یه راه ساده استفاده از نرم افزار هست به لینک زیر مراجعه نمایید.
http://ir-dl.com/software-section/reset-windows-password-1-90/
البته یه راه دیگه ای هم هست شما میتونید توسط لینک زیر یه فایل رو دانلود کنید و اونو رایت کنید اون سی دی به صورت بوت میاد تو صفحه ای به نام Dos از اون طریق به راحتی میتونید پسورد هر یوزری که دلتون می خواد رو ریست کنید
(ریست کردن پسورد یعنی برداشتن پسورد یا Blank کردن)
http://itech.blogfa.com/post-68.aspx
راه های سخت تر دیگه ای هم هست اما این ها راحت تر هست.
یه راه دیگه ای هم هست که در لینک زیر میدم خدمتتون اما خودم این روش رو تست نکردم.
http://www.livio.ir/%D8%A2%D9%85%D9%88%D8%B2%D8%B4-reset-%DA%A9%D8%B1%D8%AF%D9%86-%D9%BE%D8%B3%D9%88%D8%B1%D8%AF-administrator/
اصلاً نگران نباش
هیچ اتفاقی نمی افته
فقط کافیه سی رو رو بزاری و بوت کنی و وقتی لیست یوزر هات رو اورد ادمین رو انتخاب کنی و بگی پسوردش ریست شه همین و بس
فقط یه کم شاید تو محیط Dos سخت باشه کار کردن برات اونم زیاد نگرانی نداره.
موفق باشی.
سلام .بازم ممنون از راه حلتون. فقط من يه نگراني دارم و اون اينه كه من اگه اين را ها رو انجام بدم مشكلي براي سيستم پيش نياد چون توي محل كارم دارم اين كارو انجام ميدم و اگه مشكلي براي يكي از برنامه ها پيش بياد ديگه نميدونم چي كاركنم ؟
سلام ممنون از راهنمايي تون ولي بايد بگم اين كارو هم كردم يعني يوزر رو نوشتم administrator و جاي pass رو خالي گذاشتم ولي وارد نميشه.
يه روش ديگه لطفا پيشنهاد بديد.
سپاس
راستي بايد بگم كه يوزر ادمين رو بعد از نصب ويندوز روش رمز گذاشتم .
با سلام
ویندوز Xp از اون ویندوز هایی بود که وقتی نصب میشد اکانت Administrator روش Desable نیست و به صورت Defult میشه باهاش کار کرد
شما قبل از Login به ویندوز یعنی دقیقاً اونجایی که میخوایی یه اکانت انتخاب کنی و وارد ویندوز شی
Alt+ctrl+Delete رو بزن و یه پنجره باز میشه که میتونی یوزر خودت رو تایپ کنی
یوزر رو administrator تایپ کن بدون زدن پسورد وارد شو
اگر این کار جواب نداد بفرمایید تا یه راه حل دیگه بگم خدمتتون
اگر برای admin هم پسورد گذاشته بودید بازم راه بود برای وارد شدنش
فقط غیر ممکن ، غیر ممکنه.
ایشالا حل میشه