مشاهده دسکتاپ کاربران شبکه دامین از طریق سرور
سلام دوستان وقت بخیر. مسئول شبکه قبلی ما نمیدونم چطوری میتونست سیستمها رو مشاهده کنه بدون اینکه ریموت بزنه یا از نرم افزار خاصی استفاده بکنه.
مثلا یهو میدی نوت پد رو باز کرده و برات داره پیام میده که فلان کار رو بکن.؟!!
از نظر قوانین حریم شخصی که این اصلا درست نیست. نرم افزاری هست که بشه بدون اجازه تو دامین چنین کاری کرد؟
4 پاسخ
منم چک کردم با Net Monitor for Employee وصل میشد.
اما agent این برنامه چیه؟من نتونستم پیداش کنم!!
بله هست و بدون نرم افزار فکر نمی کنم بشه چنین کاری کرد . مسئول شبکه شما فکر می کنم از نرم افزار Net Monitor for Employee برای این کار استفاده می کرده. با این نرم افزار میتونید دسکتاپ کاربرها رو مانیتور کنید ، نرم افزار روی سیستم های کاربرا اجرا کنید ، دسکتاپ کاربرها رو Lock یا قفل کنید و کلی کار های جالب دیگه .... نکته اینکه برای استفاده از این نرم افزار در شبکه باید Agent این نرم افزار رو روی کلاینت ها نصب کنید .
سلام
دوست عزیز اگر فرمان زیر رو در قسمت cmd ویندوز اجرا کنید میتونید ببینید که با چه پورتی داره به دستگاه شما وصل میشه و این شماره پورت تا حدود زیادی میتونه مشخص کنه که با چه نرم افزاری دارشته این کار رو انجام میداده
netstat -n
اگر نتونستین پیدا کنید روی دستگاه خودتون در cmd این فرمان رو بزنید و هر چی خروجی داد عکسش رو اینجا بگذارین تا اساتید راهنمایی کنند
Agent همون سرویسی هست که نرم افزار Net Monitor for Employee ازش برای کنترل و مدیریت کلاینت ها استفاده می کنه. در واقع این Agent هسته اصلی نرم افزار محسوب میشه و بدون این Agent میتونم بگم نرم افزار به هیچ دردی نمیخوره. از طریق Agent هست که میتونید به کلاینت ها ریموت بزنید ، از دسکتاپ کلاینت ها فیلم بگیرید ، دسکتاپ کلاینت ها رو فریز کنید و ... از طریق خود نرم افزار Net Monitor for Employee میتونید Agent رو روی کلاینت ها نصب کنید. کافیه برای این کار دکمه Add Computer رو بزنید و IP سیستم مقصد رو وارد کنید و تو قسمت Nick name یه اسم دلخواه بدین ، دقت کنید Agent password رو پسوردی باید بدین که در ابتدای نصب نرم افزار بهش دادین و موقع اجرای نرم افزار اون پسورد رو وارد می کنید. حالا روی آیکن کامپیوتر راست کلیک کنید و Remote Agent Install/Uninstall رو بزنید و Username و Password یوزر رو بدین حالا روی Agent Install کلیک کنید تا Agent نصب بشه . البته میتونید فایل نصبی این نرم افزار رو در سیستم کلاینت اجرا کنید و این بار به جای این که کامل نصبش کنید میاید و گزینه Agent رو انتخاب می کنید تا تنها سرویس این نرم افزار رو سیستم کلاینت نصب بشه.