بهار آموزش با تخفیف های شگفت انگیز توسینسو بهار آموزش با تخفیف های شگفت انگیز توسینسو
مانده تا پایان تخفیف
مشاهده دوره ها
0

مشکل پخش ویندوز7 در نمایشگر

سلام دوستان مدتی من ویندوز xp استفاده میکردم که به اسرار دوستان 7 که متاسفانه ویندوز در نمایشگر من خیلی بد و ایکن بزرگ نمایی نشون میده انگار گرافیک نصب نیست در حالی که مشکلی نداره و رو چندیم مانیتور امتحان کردم راحت جواب داد دوستان میشه منو راهنمایی کنید البته . مانیتور من 19 اینج در واقع ال ای دی tv هستش سپاس

پرسیده شده در 1393/05/28 توسط

7 پاسخ

1

اگر مشکل فقط آیکون بزرگه که کنترل رو پایین نگه دار ، ویل موس رو بچرخون

پاسخ در 1393/05/28 توسط
3

پس احتمالاً مشکل از نمایشگرتونه.

من پیشنهاد می کنم اگه می تونید کیستون رو جابجا کنبد و به مانیتور دیگه ای متصل کنید. یا برعکس در همونجا سیستم دیگه ای رو به همون نمایشگر متصل کنید.

پاسخ در 1393/05/28 توسط
1

ضمناً میتونید از ابزار زیر کمک بگیرید برای نصب درایورتون (اگر نصب نیست)

Driver Pack Solution

البته اگر مدل گرافیکتون رو میدونید اگر آخرید آپدیت درایور رو از سایت سازنده دریافت کنید خیلی بهتره

پاسخ در 1393/05/28 توسط
0

سلام و با تشکر از همه شما استید و دوستان دلسوز بله این مشکل فقرو نمایشگر من هستش که جواب نمیده تقریبا رو 4 تا نمایشگر با برند ها مختلف امتحان کردم عالی جواب داد حتی من روزلیشن که شما عزیزان عکس گرفته بودید رو عمل کردم متاسفانه ساپورت نکرد فکر کنم یه مشکلی داره

پاسخ در 1393/05/28 توسط
2

معمولاً خود ویندوز 7 درایور ها رو شناسایی میکنه و اگه درایوری رو نشناسه مخصوصاً برای گرافیک از استاندارد گرافیک استفاده میکنه که تصویر رو شما خوب ببینید این در ویندوز های پایین تر ساپورت نمیشد

شما برید توی Device manager ببینید درایور کارت گرافیک شما standard نصب شده یا کامل نصب شده سپس طبق گفته آقا صادق عزیز resolution و مگاهرتز رو چک کنید.

پاسخ در 1393/05/28 توسط
6

یعنی این مشکل تنها در مانیتور شما وجود داره ؟

در Device manager از نصب درایور کارت گرافیک اطمینان پیدا کنید .

بررسی کنید که Screen resulation رو در تنظیمات ویندوز بر اساس رزولیشن مانیتور خودتون به درستی تنظیم کرده باشید . روی جعبه تمام مانیتورها رزولیشن اون رو نوشته .

و در نهایت اگر مشکلتون همچنان پای بر جا بود از صفحه ویندوز که گفته اید مشکل داره یه عکس (Screen shot) بگیرید و در ادامه قرار بدید .

پاسخ در 1393/05/28 توسط
5

سلام دوست عزیز

در تکمیل صحبت های مهندس شمس آبادی عزیز باید عرض کنم که شما می تونید میزان مگاهرتز مانیتور خودتون رو هم بررسی کنید و همچنین برای بررسی نصب بودن کارت گرافیکی خودتون و دسترسی به تنظیمات دقیقش می تونید مطابق تصاویری که براتون قرار دادم عمل کنید.

موفق باشید.

رزلوشن

تنظیمات مانیتور

پاسخ در 1393/05/28 توسط

پاسخ شما