بهار آموزش با تخفیف های شگفت انگیز توسینسو بهار آموزش با تخفیف های شگفت انگیز توسینسو
مانده تا پایان تخفیف
مشاهده دوره ها
0

تقسیم اینترنت

سلام.ما یک اینترنت adsl و مبین نت داریم. هر دو اینترنت دارای آی پی ثابت هستن.اینترنت ها رو وارد روتر کردیم.یکسری کاربر ریموت داریم که از طریق اینترنت مبین نت میخوان وصل بشن و روی یکی از سرور ها کار کنن.مشکلی که داریم اینه که اینترنت کاربر های داخل شرکت و ریموت مبین نت شده.میخوام تفکیک بشه برای مثال تمام کاربران داخل شبکه از adsl و کاربرا های ریموت از مبین نت استفاده کنن.

پرسیده شده در 1397/05/01 توسط

1 پاسخ

0

سلام دوست عزیز به این کار شما لود بالانس میگن و این کار با مارک کردن پکتها و تنظیمات منگل شدنی است

برای کاربران ریموت هم بهتره اول vpn سرور رو راه اندازی کنید تا اول کاربران vpn بزنن و بعد ریموت بزنن .چون باج افزارها این روزا از ریموت خیلی سوء استفاده میکنند

پاسخ در 1397/05/01 توسط

پاسخ شما