0
استفاده از هات اسپات همزمان با PPTP و PPPOE
سلام خدمت دوستان گرامی ، ممنون بابت مطالب خوب دوستان گرامی ، hotspot را در 2 جای مختلف میخام اجرا کنم.
- 1- در جایی که شبکه داخلی ندارم
فقط میخام ار وایرلس استفاده کنم
موردی که پیش میاد اینه که در این شرایط hotspot چجوری باید اجرا بشه ,
روی همان ehter1 ?
- 2- درجایی که شبکه داخلی دارم
من همزمان در شبکه داخلی ppoe , pptp راه اندازی کردم ، میتونم hotspot هم راه اندازی کنم؟
#راه_اندازی_hotspot_در_mikrotik1 پاسخ
0
1- مشخصا باید روی wlan هات اسپات راه اندازی کنید به ether1 چه ارتباطی دارد؟
2- روی همان ether که pppoe دارید توصیه نمیشه اینکار. روی اینترفیس دیگری انجام بدید.