0
تنظیمات solsrwinds
سلام بر مهندسین
من از سولار استفاده میکنم و تمام شبکه رو رو سولار تعریف کردم.
متاسفانه سروری که سولار روش بود با مشکل مواجه شد و مجبور شدم سولار رو رو یه سرور دیگه نصب کنم.
سوالم اینه که ایا میتونم از سولار قبلیم یک بک آپ بگیرم و رو سولار جدید پیاده سازی کنم تا دوباره نخواد نود ها رو اضافه کنم.
اگه میشه چطوری؟