اشتراک گذاری اسکنر
سلام دوستان
واسه اشتراک گذاشتن اسکنری که پورت شبکه نداره چه راه حل نرم افزاری وجود داره؟
6 پاسخ
یک سوالی برای من مطرح شد اینکه اسکنر تحت شبکه چه مزیتی داره وقتی که چیزی که میخوای اسکن کنی رو باید بصورت فیزیکی ببری و توی اسکنر قرار بدی ؟ از راه دور اسکن گرفتن چه معنی داره.
ما هم اسکنر منشی رو تنظیم کردیم خودش تو درایو shared ذخیره کنه که ایشون دردسر کپی نداشته باشه ، همه میان پاش کاغذها رو میزارن تو فیدر و دکمه رو میزنن ، بعد میرن خودشون از shared بر می دارن.
وقتی صحبت از اسکنر تحت شبکه میشه یعنی داریم صحبت از اسکنرای صنعتی و مقیاس های بزرگ می کنیم، و توی مقیاس های بزرگ ممکنه نیاز باشه تا فرضا یه کتاب 1000 صفحه ای رو اسکن کنیم، اون وقت میشه کل کتاب رو توی اسکنر قرار داد، اسکنر یک صفحه رو اسکن کنه، شما ویرایش های احتمالی رو روی اون یک صفحه انجام بدین، متعاقبا اسکنر خودش خودکار ورق میزنه میره صفحه بعد، اسکن انجام میشه، ویرایش های احتمالی رو انجام میدین، دستور اسکن جدید داده میشه، اسکنر ورق میزنه میره صفحه بعد و الی آخر!
شرکت گوگل توی راه اندازی پروژه Google Books خیلی از این اسکنرا استفاده می کرد.
*سلام
شما نرم افزار
BlindScanner Pro تست کنید*
تصور کنین چند تو یه اتاقن و همشون دایما کار اسکن دارن، اینکه نرم افزار از رو همه سیستم ها بتونه فرمان بده مهمه وگرنه یک نفر دایما باید نرم افزار اسکن رو واسه استفاده بقیه رو سیستمش باز کنه و فرمان های مختلف رو بده که از کار خودش باز میمونه
دوتا مورد برای به اشتراک گذاری اسکنر هست که از ملزوماته:
1. اسکنرتون حتما باید این قابلیت رو داشته باشه و پشتیبانی کنه، بیش از 95% اسکنرا همچین چیزی ندارن، تنها اسکنرای صنعتی و IP Based همچین ویژگی دارن. میتونین از تو سایت مایکروسافت اسکنرایی که همچین قابلیتی رو دارن سرچ کنین.
2. برای اشتراک اسکنر حتما نیاز به ویندوز سرور و نصب و پیکربندی رول Print and Scanner Services دارین. پس یه قابلیت سروریه که روی کلاینتا موجود نیست.