بهار آموزش با تخفیف های شگفت انگیز توسینسو بهار آموزش با تخفیف های شگفت انگیز توسینسو
مانده تا پایان تخفیف
مشاهده دوره ها
0

انتخاب محل نصب آنتن

سلام

فرض کنین یک آنتن میکروتیک sa داریم و میخوایم 3 آنتن لایت بهش متصل کنیم.

آیا لزوم داره که آنتن sa حتما وصل بشه به سوییچ اصلی؟

بعبارت دیگه توی تصویر حال 1 و 2 چه تفاوتی دارن؟

صرفا برای میکروتیک نه، واسه هر مدل انتن

سلام
فرض کنین یک آنتن میکروتیک sa داریم و میخوایم 3 آنتن لایت بهش متصل کنیم.
آیا لزوم داره که آنتن sa حتما وصل بشه به سوییچ اصلی؟
بعبارت دیگه توی تصویر حال 1 و 2 چه تفاوتی دارن؟
صرفا برای میکروتیک نه، واسه هر مدل انتن
||https://tosinso.com/files/get/f9547cc5-0fd1-4758-9c9e-c9a5b4a4ec27||

پرسیده شده در 1397/09/05 توسط

5 پاسخ

0

سلام

دوست عزیز اگر منظورتون sxt sa است باید بگم که لایسنس مدل Sa 4 است و لایسنس مدل lite 3 است و این یعنی اینکه مدل lite فقط میتونه با یک دستگاه در ارتباط باشه و مدل sa با چند دستگاه بنابراین باید sa رو جایی بگذارین که قراره چندتا دستگاه بطور همزمان بهش وصل بشن .....

پس عکس شماره یک درست است چون قراره اون دوتا lite همزمان به Sa وصل بشن و به سرور دسترسی داشته باشن اما اگر عکس دو رو اجرا کنید اون lite فقط به یکی از اون دوتا sxt دیگه میتونه وصل بشه و نمیتونه همزمان به هر دو وصل بشه و به سرور دسترسی نخواهند داشت

پاسخ در 1397/09/05 توسط
0

توی ۲ هم فرض کنین همه از جمله lite کنار سرور به sa وصل میشن، شبکه برقرار نمیشه اینجوری؟

پاسخ در 1397/09/05 توسط
0

پس لزومی نداره که ap نزدیک تر به اتاق سرور یا سوییچ اصلی باشه، درسته؟

پاسخ در 1397/09/06 توسط
1

در هر دو صورت ارتباط برقرار میشه اگر sa ap باشد و دو تای دیگه station.

پاسخ در 1397/09/06 توسط
2

حق با جناب شمس است توی حالت دوم هم saاگر اکسس پوینت باشه ارتباط برقرار میشه اما تنظمات اینجوری است که دیتا باید از روی lite دورتر بیاد روی sa و بعد بیاد روی lite روی سرور اما در حالت 1 دیتا از هر lite مستقیم به Sa روی سرور میرسه

پاسخ در 1397/09/06 توسط

پاسخ شما