ذخیره نشدن علامت network
سلام دوستان
یک سیستم داریم ب ویندوز سرور 2016
در قسمت نتورک شیرینگ وقتی تیک علامت on دو گزینه زیر را میزنیم و ذخیره می کنیم پس از ذخیره مجددا به حالت قبل off بر میگرده
تصاویر زیر :
7 پاسخ
اون سه تا سرویس رو هم در حالت Automatic بزارید و Start رو بزنید تا روشن بشن و به حالت Running در بیان.
SSDP discovery = disabled
upnp device host = disabled
Function Discovery Resource Publication = manual
فقط DNS رانینگ بود
بقیه رو چیکار کنم ؟
انجام شد
یک مدتی بگذرد ببینیم به حالت قبل بر میگردد یا خیر
این 4 مورد چه ویژگی داشتن ؟
با تشکر
سه تا سرویسی که گفتم به جز سرویس DNS Client تو شبکه های Home Group ازشون استفاده میشه. سرویس های UPnP Device Host و Function Discovery Resource Publication بصورت پیش فرض Start نمیشن در زمان بوت. هر جا که لازم بود این رو سرویس رو باید Start کنید.
هر کدوم از این سرویس ها کاربرد خاص خودش رو داره و برای اینکه بتونید به منابع به اشتراک گذاشته شده روی سیستم ریموت دسترسی داشته باشید این سرویس ها باید فعال باشن. برای مثال کاربرد سرویس DNS Client رو میتونید در لینک زیر مطالعه کنید.
سلام ممنون از پاسخ شما
یک سوال :
این 4 سرویس باید در همه سیستم ها فعال باشن ؟؟؟
مطمئن بشید که سرویس های زیر در حالت Running هستند :
1. DNS Client 2. Function Discovery Resource Publication 3. SSDP Discovery 4. UPnP Device Host