0
مشکل با anydesk و کریو
سلام
وقتی ترافیک anydesk از داخل کریو عبور میکنه به سختی کانکت میشه یا اصلا کانکت نمیشه ...
وقتی همون اینترنت رو بدون کریو ینی از طریق میکروتیک به سیستم میدم نرم افزار anydesk به راحتی متصل میشه ...
چه رولی رو باید در کریو بزارم تا بدون مشکل وصل بشه
4 پاسخ
0
منم این مشکل دارم
شاید 2 دقیقه طول میشکه ردی بشه
0
شما یه همچین رولی بنویس به عنوان اولین . درست میشه
0
فقط یادت باشه inspection رو روی no بزاری
0
من هم مشکل شما رو دارم هنوز به جواب نرسیدم. برای امتحان آنتی ویروس Kerio رو خاموش کنید و دوباره تست کنید.