L2TP و IPCLOUD در میکروتیک
باسلام خدمت شما دوستان عزیز.
یه سناریو دارم که تو این سناریو به مشکل برخوردم ممنون میشم راهنماییم بفرمایید.
من یه مودم دارم که رو حالت بریج قرار دادم و تنظیمات اینترنت رو روی روتربرد انجام دادم حالا میخوام یه L2TP با IP Cloud راه اندازی کنم تا از بیرون بتونم VPN بزنم و یه برنامه رو اجرا کنم. از طریق آموزش هایی که دیدم تنظیمات رو انجام دادم ولی با پیغام خطای زیر برخورد میکنم. ممنون میشم راهنماییم بفرمایید تا مشکلم برطرف بشه.
21 پاسخ
yask2 جان برا منم همینه دقیقا ولی وصل نمیشه!!!
سلام آقا rasool1 هنوز به جواب نرسیده این مشکل
دوست عزیز اگر منظور شما ddns هست که در ip cloud میبینید، بدون باز بودن پورت ها نمیتونید از بیرون وصل شید. دلیلش هم عرض کردم.
سلام
دوست عزیز بعضی از isp ها پورت هارو میبندن و شما یا باید آی پی استاتیک بگیری یا درخواست بدید تا پورت رو براتون باز کنن
بعضیاشونم همه پورت هارو باز میزارن
تو قسمت تنظیمات vpn تب security
data encryption روی no encryption یا optional بزارید ببینید انشاله اوکی میشه؟
منم این مشکل رو با میکروتیک داشتم بگیر نگیر داشت ، یبار وصل میشد یبار نمیشد
با سلام
اتفاقا منم همین مشکل رو دارم
لطفا راهنمایی کنید
همه تنظیمات vpn هم درست انجام دادم ولی کانکت نمیشه!!!!!
ایراد میتونه از تنظیمات preshared key یا پروتکل های امنیتی باشه. تنظیمات میکروتیک رو قرار بدید.
مهندس شمس با ip cloud تصمیم دارم کانکت شم
خوشبختانه میدونست چنده
15252 بود مهندس اتفاقاً طر خیلی سطح علمیش بالا بود
امیدوارم با راهنمایی دوستان مشکل هر دوی ما برطرف بشه.
سلام Heidari3771
با ISP تماس گرفتم گفت پورت باز هستش و تنظیماتی هم که گفتید انجام دادم ولی متاسفانه همچنان مشکل داره. بدجوری ذهنم رو درگیر کرده.
فکر میکنید پشتیبان مخابرات پورت میدونه چیه؟
جواب شما داده شده. ip static
mojtaba.shams محض اطلاع جنابعالی عرض کنم همه پورت هایی که ختم میشه به وی پی ان و غیره چه از طریق ddns و یا ip valid روی isp ها باز هستش
لطفا اگه پاسخ سوالی رو نمیدونید اظهار نظر نفرمایید تا پروسه پاسخگویی به سوالات طولانی نشه.
باسلام مشکل من بدون استفاده از ip static و با تغییر ISP حل شد.
71sadegh جان شما هم این تست رو انجام بده.
از تمام دوستانی که راهنمایی کردن ممنون و متشکرم
اقا رسول نرسیده کانکت نمیشه وی پی ان
حالا دلیلش جیه نمیدونم
ممکنه پورت خاصی رو باید باز کنیم؟؟
بله مهندس الان پیشنهاد شما چیه؟با توجه به اینکه سرویس دهنده اینترنت مخابرات هستش بگیم چه پورتی رو باز کنند؟؟ و یا اینکه ای پی استاتیک تهیه کنیم؟؟
mojtaba.shams من با ISP تماس گرفتم و گفتند پورتی که برای این منظور استفاده میشه باز هستش و هیچ پالیسی یرای آن تعریف نشده
15252 پورت چیه؟ الان مشکل شما ddns هست یا پورت L2TP IPSEC ؟؟؟؟
اگر پورت ها بازه پس حتما وینباکس هم از بیرون میتونید باز کنید :)
امیدوارم مشکلتون حل شه موفق باشید
دوستان این سئوال به جواب رسیده و الان منتظر راهنمایی چی هستین؟
سلام.
امیدوارم با راهنمایی دوستان مشکل هر دوی ما برطرف بشه.
از اینترنت به همین ip میکروتیک میتونید متصل شید و winbox رو از خارج شبکه باز کنید؟ static ip دارید؟
اگر از بیرون باز نمیشه و static ip ندارید و قصد دارید با dynamic ip متصل شید، پورت ها از سمت سرویس دهنده بسته هست و باید static خریداری کنید.