0
گیر کردن روتربرد پشت NAT
دوستان سلام
یه مشکل برام پیش اومده ممنون میشم راهنماییم کنید. من به روتربردم ار داخل شبکه میتونم VPN بزنم ولی خارج شبکه وقتی DDNS رو فعال میکنم میزنه پشت NAT گیر کرده. با ISP تماس گرفتم گفتند همه چیز از سمت اونها اوکی هستش. اینترنت روتر هم با بریج کردن مودم تامین میکنم. به نظرتون مشکل از کجاست؟؟؟