0
کانفینگ تلفن سانترال
با سلام خدمت دوستان
من یه مدل تلفن پاناسونیک مدل KX-TS3282 دارم که تو اداره به سانترال وصله . حالا اتاق من عوض شده و تلفنم روی خط داخلی دیگه کار نمیکنه . چه جوری باید این مدل تلفن رو پیکربندی کرد ؟
مدل های مختلف دیگه رو تو اینترنت دیدم کانفیگشو ولی این مدل رو پیدا نکردم . مثلا داخلی قبلی 334 بوده الان شده 309
دوستانی که تخصص دارن میتونن کمکم کنن؟
2 پاسخ
0
تشکر از شما
1
درود
ما تو شرکت از طریق ادرس IP تلفن ، که از طریق مرورگر تایپ می کنیم و وارد تنظیمات تلفن میشیم و در قسمت Account و General Setting می تونیم شماره مربوط به قسمت یا تلفن مربوطه عوض کنیم.
در قالب SIP User ID یا Authenticate می تونید شماره Register خود را وارد کنید.