0
آنتن ubiquiti
سلام دوستان
یه سوال دارم از همه دوستان خواهش میکنم بهم جواب بدهند
توی محل کارم، دو تا access point ubiquiti داریم که لازمه رنج فرکانسشون رو تغییر بدم ، من وقتی تغییر میدم و میخوام سیو کنم ، یه سری باکس هایی رو که خالی هستند رو قرمز میکنه و میگه که اون ها رو لازمه پر کنم، میشه خواهش کنم بگید چی باید بنویسم تا تغییراتی که میخوام سیو بشه؟
1 پاسخ
0
کدوم ها قرمز میشه؟