0
نمایش گراف
با سلام و وقت بخیر
دوستان لطفا راهنمایی کنید من چطور می تونم در نرم افزار مانیتورینگ OP Manager می تونم گراف پهنای باند کلی برای نقاطی در حالت SNMP و ICMP ایجاد کنم؟
با سلام و وقت بخیر
دوستان لطفا راهنمایی کنید من چطور می تونم در نرم افزار مانیتورینگ OP Manager می تونم گراف پهنای باند کلی برای نقاطی در حالت SNMP و ICMP ایجاد کنم؟