بهار آموزش با تخفیف های شگفت انگیز توسینسو بهار آموزش با تخفیف های شگفت انگیز توسینسو
مانده تا پایان تخفیف
مشاهده دوره ها
0

نحوه ارتباط کارت fxo/fxs با هایپروی

سلام

لطفا اگر در زمینه ارتباط هایپروی با کارت fxo کسی اطلاعاتی داره راهنمایی کنه، کلا نرم افزار کارت و نمیشناسه و نمیشه ارتباط گرفت،سرور لینوکسی و ویندوزی رو میخوام تبدیل به یک سرور کنم، ارتباط شو با ایوان و fxo نمیتونم برقرار کنم

پرسیده شده در 1398/12/06 توسط

3 پاسخ

0

سلام ، توضیحاتتون کامل نیست. لطفا مشکلتون رو بیشتر و با ذکر جزئیات توضیح بدید. ممنونم

پاسخ در 1398/12/06 توسط
0

سلام

بله حتما،ممنونم از توجه شما

ما اومدیم یه پنل ویپ نوشتیم که دیتابیس و از جدول mysquel که برپایه لینوکس همیخونه و پنل نمایش و به زبان برنامه نویسی asp.net mvc در محیط ویندوزی نوشتیم که در نتیجه دو تا سرور شده و الان میخوایم با یه ارتباط بین لینوکس و ویندوز تبدیل به یک سرور کنیم، راهی که به ذهن مون رسید استفاده از هایپروی هست،منتهی بعد از نصب هایپروی ارتباط بین کارتfxo و هایپروی رو نمیتونیم برقرار کنیم و نرم افزار کارت و نمیشناسه و داخل تنظیمات ش هم چیزی پیدا نکردیم که بشه کارت و تعریف کرد و تماس هامون دریافت کنیم

نکته مهم اینه که بعلت کمبود زمان ساده ترین و امن ترین راه ونیاز داریم

راهنمایی کنید ممنون میشم

پاسخ در 1398/12/07 توسط
0

سلام من که نفهمیدم شما میخاید چیکار کنید :)

ولی نرم افزار هایی مثل hyper-v  و esxi  کارت fxs  و fxo  رو نمیشناسن باید از گیتوی fxs یا fxo  استفاده کنید یا کارت E1 یا FXO  رو روی روتر سیسکو نصب کنید و بعد بین روتر و سرور ویپ ترانک بزنید.

تا اونجا که من میدونم کارت فقط رو سرور فیزیکی جواب میده ینی مستقیم سیستم عامل ویپ روی سخت افزار سرور بدون واسطه نصب شده باشه ..در غیر این صورت شما باید از گیتوی استفاده کنید و ترانک بزنید بین گیتوی و سرور ویپ

پاسخ در 1398/12/07 توسط

پاسخ شما