بهار آموزش با تخفیف های شگفت انگیز توسینسو بهار آموزش با تخفیف های شگفت انگیز توسینسو
مانده تا پایان تخفیف
مشاهده دوره ها
0

مشكل dhcp در شبكه

با سلام

شبكه داخلی من توسط میكروتیك مدیریت میشود و تمام سیستم ها از dhcp‌آی پی میگیرند در رنج 192.168.0.1 كه حدودا 150 كاربر و دستگاه است كه آی پی میگیرند و حدود 100 آی پی خالی است ولی با توجه به اضافه شده سیستم در آینده در داخل میكروتیك تعریف كردیم كه وقتی آی پی ها تموم شد از رنج 192.168.1.1 هم آی پی به كلاینت ها بدهد....خوب....الان یك لپ تاپ جدید كه میخواهد آی پی بگیرد با توجه به موجود بودن آی پی رنج 0 صفر ول dhcp  در رنج 1 یك آی پی میدهد؟؟؟؟؟؟؟من نمیخواهم هنوز در رنج یك آی پی بگیرد چكار باید كرد؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

پرسیده شده در 1399/01/31 توسط

3 پاسخ

0

با سلام

رنج 1 رو به عنوان next pool معرفی کنید

پاسخ در 1399/01/31 توسط
0

سلام

میشه مراحل را برام بیشتر توضیح بدید چون زیاد سر رشته ندارم

پاسخ در 1399/01/31 توسط
0

در ip>pool پول فعلی رو باز کنید و در قسمت next pool ادرس پول جدید رو بدید

پاسخ در 1399/02/01 توسط

پاسخ شما