0
محدودیت پهنای باند
سلام
یک روتر میکروتیک دارم
سه تا روتر وای فای داریم
بیست تا تلفن وویپ داریم
تمام یوزرهای شرکت به روترها وصل هستند
ether 1 اینترنت ورودی به میکروتیک هست
از ether2 میکروتیک به همه کلاینتها و دیوایسها خروجی دادیم ولی تلفنها مستقیم و پی سی ها و لپ تاپها از روتر وای فای نت گرفتن
سوال : میخواهم به سه آی پی روترها جمعه 7 مگ پهنای باند بدم و بقیه 3 مگ بمونه برای تلفنها
لطفاً راهنمایی بکنید تو queue چیگار باید بکنم
3 پاسخ
1
با همین روش امکان پذیره
0
از dhcp سرور ایپیهات رو استاتیک کن
تو کیو ایپی های استاتیک شده رو براش محدودیت بزار
0
ممنون از لطفتون ولی بزارید مشکل رو اینجوری بازتر بکنم کنم که با این روش آشنایی کامل ندارم و من تو سناریوی خودم مدنظرم داشتم حداکثر پهنای باند سه آی پی رو با هم دیگه بزارم 7 مگ و بقیه رو برای تلفنها آزاد بزارم