تخفیف های داغ در جشنواره تابستانه توسینسو تخفیف های داغ در جشنواره تابستانه توسینسو
مانده تا پایان تخفیف
مشاهده دوره ها
0

محدودیت پهنای باند

سلام 
یک روتر میکروتیک دارم 

سه تا روتر وای فای داریم 

بیست تا تلفن وویپ داریم 

تمام یوزرهای شرکت به روترها وصل هستند 

ether 1  اینترنت ورودی به میکروتیک هست

از ether2 میکروتیک به همه کلاینتها و دیوایسها خروجی دادیم ولی تلفنها مستقیم و پی سی ها و لپ تاپها از روتر وای فای نت گرفتن 

سوال : میخواهم به سه آی پی روترها جمعه 7 مگ پهنای باند بدم و بقیه 3 مگ بمونه برای تلفنها 

لطفاً راهنمایی بکنید تو queue چیگار باید بکنم

پرسیده شده در 1399/02/14 توسط

3 پاسخ

1

با همین روش امکان پذیره

پاسخ در 1399/02/16 توسط
0

از dhcp سرور ایپیهات رو استاتیک کن

تو کیو ایپی های استاتیک شده رو براش محدودیت بزار

پاسخ در 1399/02/14 توسط
0

ممنون از لطفتون ولی بزارید مشکل رو اینجوری بازتر بکنم کنم که با این روش آشنایی کامل ندارم و من تو سناریوی خودم مدنظرم داشتم حداکثر پهنای باند سه آی پی رو با هم دیگه بزارم 7 مگ و بقیه رو برای تلفنها آزاد بزارم 

پاسخ در 1399/02/16 توسط

پاسخ شما