0
بازنشدن پوشه شیر یکی از کامپیوترها
با سلام
یکی از کامپیوترهای شرکت مجبور شدم ویندوز عوض کنم 10 نصب کردم
وارد پوشه شیر شده کامپیوتر اصلی نمیشه
در حالی که با یه کامپیوتر دیگه تو شبکه مشکلی نداره و بدون مشکل وارد میشه
فایروال ها خاموشه، تو سیستم گزینه دیسکاور زدم، پسورد نداره، از این ای پی پینگ دارم
3 پاسخ
1
پسوورد نداره یعنی سیستمی که پوشه ای روی اون share شده پسوورد نداره؟!!
خوب باید داشته باشه مهندس. بدون پسوورد همین خطا میاد
1
smb رو تو جفت کامپیوتر ها فعال کنید
اگر جواب نداد باید یه بخشی از Group Policy رو ادیت کنید .
1
به مسیر زیر در ریجستری برو
Computer\HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Microsoft\Windows\CurrentVersion
اگر ویندوزت 64 بیتی هست یه QWORD64 و اگه 32 بیتی یه DWORD32 بساز و اسمشو بزار
LocalAccountTokenFilterPolicy و مقدارش رو هم بزار 1 و ری استارت کن.