تخفیف های داغ در جشنواره تابستانه توسینسو تخفیف های داغ در جشنواره تابستانه توسینسو
مانده تا پایان تخفیف
مشاهده دوره ها
0

اکتیو و پسیو کار

فردی ک توی شبکه اکتیو کار هست به چع کسی میگن 

و به چ کسی پسیو کار میگن

ممنون میشم اگه کسی حتی ی راهنمایی بکنع

پرسیده شده در 1399/07/12 توسط

8 پاسخ

0

بعد ی سوال دیگه هم دارم مثلا بخایم کابل بزنیم به سیستم ها باید اصولم کابلکشی ک نوع b و a رو رعایت کنیم هنوز یا اینکه فرقی نمیکنه؟

پاسخ در 1399/07/12 توسط
0

لطفا سوالتون رو در قابل پست سوال جدید مطرح کنید که نظم سایت به هم نخوره و دیگر دوستان هم بتونن استفاده کنن

پاسخ در 1399/07/12 توسط
0

تو کابلکشی شبکه در ایران، معمولا از کلاس B استفاده میشه

شما اگه در لینکی از کلاس A هم استفاده کنید ارتباط شما اوکی هستش

 

پاسخ در 1399/07/12 توسط
0

چون شنیدم ک ی قابلیتی هست تو کارت شبکه ها ب اسم Auto-MDI/MDIX ک سیستم به صورت خوکار شناسایی میکنه ب چی وصل هست و باید چیکار بکنه 

سوال اصلیم اینه ک ایا فرقی میکنه ک کابل رو مثلا از بیرون اماده تهیه کنیم و استفاده کنیم توی شبکهمون و اونی ک خودمون میسازیم برای شبکمون یا ن 

و اینکه اگه فرق میکنه توی سری کابل های Straight فرقی داره کدوم سر کابل ی سرش تو سیستم بره و اون یکیش تو سویچ بره یا ن؟

پاسخ در 1399/07/12 توسط
0

ببخشید ی سوال دیگه هست یادم رفت بپرسم 

استاندارد A و B کارایشون فرقی هم دارن یا ن؟

پاسخ در 1399/07/12 توسط
1

درسته ولی دلیل نمیشه شما استاندارد کانکتور رو رعایت نکنید 

کار باید استاندارد و اصولی باشه

نه فرقی بین کابل‌های پچ‌کورد و کابل‌هایی که دستی آماده میشن وجود نداره

خیر فرقی بین دو سمت کابل وجود نداره

پاسخ در 1399/07/12 توسط
1

سلام

دوست عزیز معمولا در طراحی شبکه های متوسط به بالا از تیم‌های مختلفی استفاده میشه

خیلی ساده بخوایم مثال بزنیم:

پس از طراحی شبکه یک تیم میاد کابلکشی میکنه دکل و رادیو نصب میکنه، کیستون سر کابل‌ها میزنه ،رک نصب میکنه آرایش میده و .... که به این تیم پسیو‌کار گفته میشه

یک تیم هم میاد سوئیچ‌ها، روترها و سرورهارو پیکربندی، کانفیگ و آماده سرویس‌دهی میکنه که به این تیم اکتیوکار گفته میشه

پاسخ در 1399/07/12 توسط

پاسخ شما