0
تعریف دو عدد گت وی برای کلاینتها
با سلام
این امکان هست در یک شبکه دومین دو گت وی برای کلاینتها تعریف بشه
در صورت قطع شدن یک گت وی به صورت خودکار از گت وی دوم استفاده بشه؟
ممنون
1 پاسخ
2
سلام ، خیر نمیتونید این کار رو انجام بدید. Default Gateway اسمش روشه دیگه - بیشتر از یدونه DG نمیشه ست کنید. شما این کار رو در سطح روتر/فایروال تون باید انجام بدید که اگه یه لینک تون از کار افتاد سوئیچ کنه روی اون یکی لینک تون - یه چیزی مثل Failover.