بهار آموزش با تخفیف های شگفت انگیز توسینسو بهار آموزش با تخفیف های شگفت انگیز توسینسو
مانده تا پایان تخفیف
مشاهده دوره ها
0

تبدیل انتن RBGrooveA 52 میکروتیک به اکسس پوینت

تبدیل انتن RBGrooveA 52 میکروتیک به اکسس پوینت و استفاده ا اینترنت آن

سلام خسته نباشید
دوستان یک آنتن RBGrooveA 52 داریم که تنظیم برای ارسال و دریافت تصویر های دوربین به انتن های دیگه. حالا میخوام این انتن علاوه بر این کار در محوطه کارخانه اینترنت وایرلس به گوشی ها بده لازم به ذکره بین مودم و انتن دو سوییچ 10/1000 وجود داره و مستقیم به مودم وصل نیست .
خیلی اینترنت رو زیر و رو کردم ولی چیزی پیدا نکردم ممنون میشم من رو راهنمایی کنید.

پرسیده شده در 1401/11/14 توسط

3 پاسخ

0

بابت پاسختون ممنون 
فقط یک نکته هست حتما انتن باید مستقیم به مودم روتر وصل باشه 
یا اینکه با دو تا سوییچ به مودم روتر میرسه هم کار درست میشه؟

پاسخ در 1401/11/16 توسط
1

مشکلی نیست و سوئیچ تاثیر در کار شما ندارد

پاسخ در 1401/11/16 توسط
0

سلام و احترام

مدل RBGrooveA 52 به طور همزمان نمی تواند در هر دو فرکانس 2 و 5 به طور همزمان کار بکند و باید یا روی 5 گیگاهرتز یا 2 گیگاهرتز تنظیم شود ، که با توجه به این که این روتر نقش اکسس پوینت مرکز را دارد و چند استیشن وایرلس به ان متصل است به احتمال قوی در باند 5 تنظیم شده است لذا اگر موبایل ها و دیگر دستگاه های شما از باند 5 پشتیبانی بکند می توانند به ان متصل شوند همچنین برای ارائه اینترنت هم باید یک مودم یا روتر که سرویس DHCP هم دارد در شبکه و متصل به RBGrooveA 52 داشته باشید تا هم تنظیمات ای پی و هم اینترنت را به کلاینت ها ارائه نماید

موفق و پیروز باشید

پاسخ در 1401/11/15 توسط

پاسخ شما