0
نرم افزار xmeye
سلام وقت بخیر
با عرض پوزش برای ورود به قسمت مشاهده تصاویر در نرم افزا ایکس مای پیغام وارد کردن پسورد میاد ؟ چه پسوردی و باید وارد کنم ؟ پسورد دستگاه دی وی آر به صورت رسم الگو هست و پسورد دیگه ای نداره.
باتشکر
3 پاسخ
0
روي نرم افزارش هم بايد باشه
0
ًQR کد نداره ؟؟؟
0
دستگاه کد QR داره ولی خوانا نیست