اشتراک از طریق مودم وایرلس
سلام دوستان
ایا از طریق مودم های وایرلس یا مودم های وایمکس مبین نت امکان این هست که فایل بین سیستم ها به اشتراک بگذاریم ؟ چگونه؟؟
3 پاسخ
اگر از طریق شبکه وایرلس به اینترنت متصل هستید
فقط کافیه گزینه زیر رو توی تنظیمات sharing کارت شبکه فعال کنید
بعد هر درایو یا پوشه و یا فایلی رو که خواستید share کنید و از طریق زیر بهش دسترسی پیدا کنید
تنها نکته ی امنیتی که هست حتما باید یک یوزر برای اینکار تعریف کرده و پوشه مورد نظرتون رو برای همون یوزر به اشتراک بزارید.
موقع باز کردن network از شما درخواست نام کاربری و رمز عبور میشود
سلام بله دوست عزیز ، مانعی وجود نداره
بهتره این مطلب جامع و کامل را مطالعه کنید
بعضی از مودم های وایرلس مثل زولتریکس پورت usb دارند که می توان حافظه های جانبی وصل کرد و آ نها رو بدون تنظیم روی سیستم ها و شبکه کردن آ نها به اشتراک گذاشت در این حالت هر وسیله ای که به مودم متصل میشود چه موبایل و تبلت و چه کامپیوتر و لپ تاپ میتونند از اطلاعات به اشتراک گذاشته شده استفاده کنند.
اگر مودم شما این قابلیت رو ندارد باید سیستم ها رو با استفاده از راهنمایی که آ قای میلاد کردن شبکه کنید.