تخفیف های داغ در جشنواره تابستانه توسینسو تخفیف های داغ در جشنواره تابستانه توسینسو
مانده تا پایان تخفیف
مشاهده دوره ها
0

اشتراک از طریق مودم وایرلس

سلام دوستان

ایا از طریق مودم های وایرلس یا مودم های وایمکس مبین نت امکان این هست که فایل بین سیستم ها به اشتراک بگذاریم ؟ چگونه؟؟

پرسیده شده در 1393/08/15 توسط

3 پاسخ

0

اگر از طریق شبکه وایرلس به اینترنت متصل هستید

فقط کافیه گزینه زیر رو توی تنظیمات sharing کارت شبکه فعال کنید

اگر از طریق شبکه وایرلس به اینترنت متصل هستید
فقط کافیه گزینه زیر رو توی تنظیمات sharing کارت شبکه فعال کنید
||http://network.tosinso.com/files/get/a86734a0-abeb-4013-b5cd-032cd8fa13a0||

بعد هر درایو یا پوشه و یا فایلی رو که خواستید share کنید و از طریق زیر بهش دسترسی پیدا کنید
||http://network.tosinso.com/files/get/e0fe08d6-cfbe-4a33-9fb0-0d8a8df38bcb||

تنها نکته ی امنیتی که هست حتما باید یک یوزر برای اینکار تعریف کرده و پوشه مورد نظرتون رو برای همون یوزر به اشتراک بزارید.
موقع باز کردن network از شما درخواست نام کاربری و رمز عبور میشود

بعد هر درایو یا پوشه و یا فایلی رو که خواستید share کنید و از طریق زیر بهش دسترسی پیدا کنید

اگر از طریق شبکه وایرلس به اینترنت متصل هستید
فقط کافیه گزینه زیر رو توی تنظیمات sharing کارت شبکه فعال کنید
||http://network.tosinso.com/files/get/a86734a0-abeb-4013-b5cd-032cd8fa13a0||

بعد هر درایو یا پوشه و یا فایلی رو که خواستید share کنید و از طریق زیر بهش دسترسی پیدا کنید
||http://network.tosinso.com/files/get/e0fe08d6-cfbe-4a33-9fb0-0d8a8df38bcb||

تنها نکته ی امنیتی که هست حتما باید یک یوزر برای اینکار تعریف کرده و پوشه مورد نظرتون رو برای همون یوزر به اشتراک بزارید.
موقع باز کردن network از شما درخواست نام کاربری و رمز عبور میشود

تنها نکته ی امنیتی که هست حتما باید یک یوزر برای اینکار تعریف کرده و پوشه مورد نظرتون رو برای همون یوزر به اشتراک بزارید.

موقع باز کردن network از شما درخواست نام کاربری و رمز عبور میشود

پاسخ در 1393/08/16 توسط
1

بعضی از مودم های وایرلس مثل زولتریکس پورت usb دارند که می توان حافظه های جانبی وصل کرد و آ نها رو بدون تنظیم روی سیستم ها و شبکه کردن آ نها به اشتراک گذاشت در این حالت هر وسیله ای که به مودم متصل میشود چه موبایل و تبلت و چه کامپیوتر و لپ تاپ میتونند از اطلاعات به اشتراک گذاشته شده استفاده کنند.

اگر مودم شما این قابلیت رو ندارد باید سیستم ها رو با استفاده از راهنمایی که آ قای میلاد کردن شبکه کنید.

پاسخ در 1393/08/15 توسط

پاسخ شما