تنظیمات مودم dlink2600u
سلام خدمت همه دوستان عزیر
میخاستم بدونم آیا تو تنظیمات مودم 2600u امکان اینو داره که بشه تنظیم کرد که چه کسایی به اینترنت تو حالت وای فای این مودم وصل باشن یا وصل نباشن و یا اینکه بشه دستگاه هایی رو که به این مودم کانکت شدن رو بلاک کرد.
اگه میشه این کارو کرد لطف کنید راهنمایی کنید
ممنوووون :)
2 پاسخ
سلام آقای خانلری خیلی ممنون از راهنماییتون
من از این نرم افزار که لینکشو برای من گذاشتید استفاده کردم خیلی هم نرم افزار جامع و خوبی به نظر میاد ولی متاسفانه وقتی که یه
مک آدرس و آی پی رو که برای بلاک کردن انتخاب میکنم بلافاصله پیغام وصل شدن به سایت رو میده و میگه که باید آنلاین اینکارو کنم
و با این حال هم آی دی معتبر ازمن میخاد و امکاناتی در اختیارم قرار نمیده
اگه بازم راهنمایی مد نظرتون هست کمک کنید
ممنووووون
فقط میتونید MAC Address های رو رو در قسمت Mac filtering مودم قرار بدید تا فقط بتونن اونا از اینترنت استفاده کنند.
ضمناً پیشنهاد میکنم لینک زیر رو ببینید