تخفیف های داغ در جشنواره تابستانه توسینسو تخفیف های داغ در جشنواره تابستانه توسینسو
مانده تا پایان تخفیف
مشاهده دوره ها
0

یک دستگاه کپی xerox workcenter 5225 دارم نصب نمیشه چیکار کنم

سلام از این که در جمع گرم و صمیمیتون هستم خوشحالم :) .

من جدیدا یک دستگاه xerox workcenter 5225 خریداری کردم ولی

1. درایورشو از سایت دانلود کردم ولی دقیقا نمی دونم کدومه

2. تحت شبکه هست ولی رنج آی پی با رنج آی پی سیستمم فرق می کنه

3. با کابلم که نصب می کنم هیچ عکس العملی نشون نمی ده

حالا فقط به امید شما اومدم این جا کمکم کنید در ضمن ویندوزمم سون هست

پرسیده شده در 1394/07/27 توسط

4 پاسخ

0

http://www.support.xerox.comsupportworkcentre-5225downloadsenus.html?operatingSystem=win7x64

این آدرس دانلود درایور از سایت ولی دقیقا نمی دونم کدومو دانلود کنم .

پاسخ در 1394/07/28 توسط
0

سلام ممنونم از راهنماییتون ، فقط یک مسئله ای هست که رنج آی پی دستگاه با رنج آی پی شبکه فرق می کنه ، من دستگاه رو به شبکه وصل کردم و ping کردم و درست هست ولی مشکل فکر کنم همین رنج آی پی هست و من سر رشته زیادی در شبکه ندارم متاسفانه :( .

پاسخ در 1394/07/28 توسط
1

داخل سایت Xerox معمولا چندین درایور هست.معمولا یکی از درایور ها بصورت فول پکیج می باشد و حجم دانلودش از بقیه بیشتره. شما بهتره اونو دانلود کنید و پس از نصب یه قسمت میاره که خودش به صورت اتوماتیک پرینتر شما رو سرچ میکنه تو شبکه و وقتی پیداش کرد نصبش میکنه. روش دیگه اینه که پرینتر رو به شبکه وصل کنین بروین تو منو هاش و از صفحه اطلاعات اون پرینت بگیرین و تو اون صفحه دنبال آی پی پرینترتون بگردین سپس درایور Post script رو از خود سایت Xerox دانلود کنین . برین تو صفحه پرینتر ها به صورت دستی add printer بزنین بعد آی پی پرینتر رو به صورت دستی بدین سپس اگر ازتون درایور خواست مسیر اون درایوری که دانلود کردین رو بدین نصب کنین. ولی من روش اول رو ترجیح میدم

پاسخ در 1394/07/28 توسط
0

سلام ممنونم از راهنماییتون ، فقط یک مسئله ای هست که رنج آی پی دستگاه با رنج آی پی شبکه فرق می کنه ، من دستگاه رو به شبکه وصل کردم و ping کردم و درست هست ولی مشکل فکر کنم همین رنج آی پی هست و من سر رشته زیادی در شبکه ندارم متاسفانه :( .

پاسخ در 1394/07/28 توسط

پاسخ شما