نحوه پیکربندی اینترنت ADSL و استفاده از آن توسط رادیو
با سلام ، اینترنت شرکت یکی از آشنایان از ADSL به رادیو تبدیل شده است لطفا جهت کانفیک روتربرد میکروتیک و در نهایت رسوندن اینترنت به کلاینت ها کمکم کنید، تجهیزات به قراره زیر است :
1. رادیو میکروتیکSXT-Lite 5: که اینترنت شاتل رو دریافت میکنه
2. روتر برد میکرو تیک RB750: جهت مدیریت کاربران و اکانتینگ تهیه شده است
3.روتر بیسیم تی پی لینک TLWR740N: فکر کنم از این به سوئیچ کلاینتها وصل شده و اینترنت وایرلس میده
4. سویچ 24 پورت Dlink: جهت اتصال کلاینت ها به شبکه
میخوام از رادیو به این کلاینت ها (وایر و وایرلس) اینترنت بدم.شاتل میگه اینترنت تا رادیو شما اوکی هست این رو هم چطور میتونم چک کنم؟
ممنونم
2 پاسخ
دوست عزیز جواب همه سوالات شما در بخش فیلم های آموزشی انجمن با موجود بودن فیلم های آموزشی در مورد میکروتیک هست
پشت sxtببینید پینگ 8.8.8.8 دارید یا نه؟
اگه اینترنت تا اونجا اومده باشه باید یه نت روی روتر بزنید به همراه یه دیفالت استاتیک روت و همچنین داخل 750 هم نوشتن روت 0.0.0.0 0.0.0.0 لازم هست