مشکل در برقراری ارتباط با میکروتیک روتربرد از طریق اینترنت
با سلام، وقت بخیر. من وقتی میخوام از طریق اینترنت با میکروتیک ارتباط برقرار کنم وقتی آی پی روتربرد میکروتیک رو داخل مرورگر وارد میکنم صفحه webfig باز نمی شه و این ارور رو می نویسه
google chrome could not load the webpage because 2.185.15*.*** took to long to respond
روتربرد در حالت pppoe تنظیم شده، قسمت Ip>services تمامی سرویس های ارتباط با میکروتیک فعال هستند
ip service print Flags: X - disabled, I - invalid # NAME PORT ADDRESS CERTIFICATE 0 telnet 23 1 ftp 21 2 www 80 3 ssh 22 4 www-ssl 8080 none 5 api 8728 6 winbox 8291 7 api-ssl 8729 none
18 پاسخ
سلام
1. بامرورگر دیگر امتحان کنید
2. رول های فایروال را بررسی کنید
3. در قسمت IP Service بررسی کنید که دسترسی برای شما باز است یا خیر
موفق باشید
مشکل حل شد، با تغییر در رول شماره 16 و 20 فایروال مشکل برقراری ارتباط با میکروتیک از ای پی خارج شبکه محلی برطرف شد
;;; defconf: drop all from WAN not DSTNATed
-D 16 accept forward ether1 0 B 0
-D 20 accept input pppoe-out1 30.8 KiB 234
سلام ping اون ip رو دارید؟
چرا با winboxتست نمیکنید؟
این رنج ip هم که گفتین رو گشتم اصلا mikrotik نبود توی رنج!!!!!
در مورد ISP ارتباط رو مسدود نکرده بلکه پورت های میکروتیک بسته هستش
سلام من هم همچین مشکلی رو دارم. میشه لطفا راهنمایی کنید؟ چه تنظیماتی وجود داره برای باز کردن پورت در میکروتیک؟
از داخل همون شبکه باز میشه؟
دست شما نیست پورت ها را ISP بسته است و باید با ISP تماس بگیرید
احتمال ISP ارتباط شما را مسدود می کند با نرم افزار پورت اسکنر از باز بودن پورت ها اطمینان حاصل کنید
لطفا واضح تر توضیح بدید اگر میشه.ممنون
برای که تست کنید ببینید پورت ها رو شما بستید یا isp کانکشن رو روی مودم adsl بزنید
بعد ip رو در وب مرورگر بزنید ببینید وارد تنظیمات مودم می شوید یا خیر
سلام، ip مورد نظر پینگ داره، با winbox تست شد جواب نداد
مرورگر دیگه ای تست شد جواب نداد
تنظیمات روتربرد رو به حالت پیش فرض تنظیم کردم ولی جواب نداد
لطفا راهنمایی کنید
ip جدید
**.2.182.25
مگر تنظیمات ریست نکردید هیچ پورتی بسته نیست پس
از داخل همون شبکه باز میشه
با نرم افزار پورت اسکنر مشخص شد تمامی پورت ها بستس.
میشه یه آموزش معرفی کنید واسه باز کردن پورت ها. ممنون میشم
ip ثابت نیست؟
شما با دستگاهی که توی همون شبکه است دارین ip و میکروتیک خودتونو چک میکنید؟
بعنی چی با تغییر در رول شماره 16 و 20 فایروال میشه بیشتر بگی؟
ip خط adsl استاتیک نیست و من از جای دیگه (بیرون از شبکه محلی) میخوام به میکروتیک متصل بشم
vpn رو روی میکروتیک راه بندازین ببینید با vpn میشه بهش وصل شد
با نرم افزار پورت اسکنر تست کنید ببینید ایا پورت ها باز است یا خیر