0
راهنمایی برای ساخت یوزر منیجر در میکروتیک
13941205
با سلام به همه آتی پرو های گرامی
روز مهندس رو به تمامی مهندسین گرامی و سخت کوش تبریک عرض میکنم
من در خواست یه راهنمایی از مهندسین محترم داشتم
میخوام یه سیستم یوزر منیجر روی میکروتیک راه اندازی کنم که مشخصات زیر رو داشته باشه:
1- از طریق مک آدرس، کلاینت ها manage بشن
2- نیازی به وارد کردن یوزر نیم و پسورد و یا ساخت کانکشن pppoe واسه کلاینت ها نباشه و مستقیما متصل بشن
3- بعد از تمام شدن ترافیک اختصاص داده شده به هر مک ادرس اتصال اینترنت قطع بشه و به صفحه ای منتقل شده و با پیغام "پایان ترافیک" به زبان پارسی روبرو بشن (یوزر ها انگلیسی بلد نیستن و از نظر معلومات رایانه ای در حد صفر هستن)
4- ترافیک اختصاص داده شده به هر مک آدرس به صورت روزانه یا ماهیانه محاسبه بشه
ممنون از راهنمایی مهندسین گرامی
1 پاسخ
1
سلام ، واسه شروع از اینجا شروع کنید