تخفیف های داغ در جشنواره تابستانه توسینسو تخفیف های داغ در جشنواره تابستانه توسینسو
مانده تا پایان تخفیف
مشاهده دوره ها
0

راهنمایی برای ساخت یوزر منیجر در میکروتیک

13941205

با سلام به همه آتی پرو های گرامی

روز مهندس رو به تمامی مهندسین گرامی و سخت کوش تبریک عرض میکنم

من در خواست یه راهنمایی از مهندسین محترم داشتم

میخوام یه سیستم یوزر منیجر روی میکروتیک راه اندازی کنم که مشخصات زیر رو داشته باشه:

1- از طریق مک آدرس، کلاینت ها manage بشن

2- نیازی به وارد کردن یوزر نیم و پسورد و یا ساخت کانکشن pppoe واسه کلاینت ها نباشه و مستقیما متصل بشن

3- بعد از تمام شدن ترافیک اختصاص داده شده به هر مک ادرس اتصال اینترنت قطع بشه و به صفحه ای منتقل شده و با پیغام "پایان ترافیک" به زبان پارسی روبرو بشن (یوزر ها انگلیسی بلد نیستن و از نظر معلومات رایانه ای در حد صفر هستن)

4- ترافیک اختصاص داده شده به هر مک آدرس به صورت روزانه یا ماهیانه محاسبه بشه

ممنون از راهنمایی مهندسین گرامی

پرسیده شده در 1394/12/05 توسط

1 پاسخ

پاسخ شما