پرداخت آنلاین در یوزر منیجر میکروتیک
با سلام خدمت اساتید و دوستان
سوالم اینه که آیا این امکان وجود داره که از طریق یوزر منیجر میکروتیک برای کاربرانی که از طریق pppoe اینترنت دریافت می کنند پرداخت آنلاین گذاشت که بتونن حساب خودشون رو شارژ کنند ؟ یا اینکه باید حتما به نرم افزار دیگه ای باید کانکت باشند
اگه جواب مثبت هست این تنظیمات چطور در Payment gateways انجام میشه؟ و یا اینکه طور دیگه باید اعمال بشه
متشکر
6 پاسخ
سلام دوست گرامی
به صورت پیش فرض یوزر منیجر پرداخت شبکه شتاب را پشتیبانی نمیکند.
ولی با API میکروتیک میتوان با هر زبان برنامه نویسی برای آن رابط نوشت، برای نمونه این سایت را ببینید.
درود
دوست عزیز باید به یک نفر اسکریپت نویس مراجعه کنید و ایشون براتون اسکریپت اختصاصی بنویسند برای درگاه بانکی که شما می خواید، به فروم های برنامه نویسی یا طراحی وب سر بزنید احتمالا بتونن براتون اینکار رو انجام بدن
یوزر منیجر میکروتیک از درگاه PayPal استفاده می کنه که متاسفانه تو ایران قابل استفاده نیست باید از Accounting دیگه ای که از درگاه های مختلفی پشتیبانی می کنه استفاده کنید
ممنونم دوستان . آیا اسکریپت آماده ای واسه این کار موجود نیست؟
تا حالا آماده ندیدم، ما هم دنبال اینچنین اسکریپتی بودیم و پیدا نکردیم که این اسکریپت نوشتیم
سلام اینجا رو ببینید احتمالا مفید باشه