شبکه وایرلس
با سلام خدمت دوستان
قصد دارم تعدادی دیوایس رو به شبکه داخلی شرکت وصل کنم اما امکان کابل کشی وجود ندارد و فاصله تا اولین سوئیچ حدود 200 متر می باشد.برای برقراری این ارتباط از چه روشی استفاده کنم؟
با تشکر
7 پاسخ
پاور لاین وسیله یا دستگاهی که از طریق شبکه برق دیتا ارسال و دیافت میکند
برای توضیحات بیشتر اینجا را ببینید
گر شبکه برق دیواسهای جدید تا سویچ یک است میتونید از Power Line استفاده کنید.
طبیعتا کار پایدارتر و تمیزتر میشه
ببینم درست متوجه شدم یا نه .دیوایس های مورد نظر من چند تا دوربین ip هستند. دوربین ها رو با کابل به یک اکسز پوینت وصل کنم و در مقصد هم از طریق یک اکسز پوینت دریافت و با کابل شبکه به سوئیچ وصل کنم!!! ؟ درسته؟
بله دوست عزیز
سلام دوست عزیز
می تونید بین راه از چند تا Access Point استفاده کنید که در حالت Bridge یا Repeater تنظیم شوند و امواج رو پخش کنند
متوجه نشدم پاور لاین چیه ؟
از راهنماییت ممنونم.