تخفیف های داغ در جشنواره تابستانه توسینسو تخفیف های داغ در جشنواره تابستانه توسینسو
مانده تا پایان تخفیف
مشاهده دوره ها
0

شبکه وایرلس

با سلام خدمت دوستان

قصد دارم تعدادی دیوایس رو به شبکه داخلی شرکت وصل کنم اما امکان کابل کشی وجود ندارد و فاصله تا اولین سوئیچ حدود 200 متر می باشد.برای برقراری این ارتباط از چه روشی استفاده کنم؟

با تشکر

پرسیده شده در 1395/01/28 توسط

7 پاسخ

0

پاور لاین وسیله یا دستگاهی که از طریق شبکه برق دیتا ارسال و دیافت میکند

برای توضیحات بیشتر اینجا را ببینید

پاسخ در 1395/01/30 توسط
0

گر شبکه برق دیواسهای جدید تا سویچ یک است میتونید از Power Line استفاده کنید.

طبیعتا کار پایدارتر و تمیزتر میشه

پاسخ در 1395/01/29 توسط
0

ببینم درست متوجه شدم یا نه .دیوایس های مورد نظر من چند تا دوربین ip هستند. دوربین ها رو با کابل به یک اکسز پوینت وصل کنم و در مقصد هم از طریق یک اکسز پوینت دریافت و با کابل شبکه به سوئیچ وصل کنم!!! ؟ درسته؟

پاسخ در 1395/01/28 توسط
0

سلام دوست عزیز

می تونید بین راه از چند تا Access Point استفاده کنید که در حالت Bridge یا Repeater تنظیم شوند و امواج رو پخش کنند

پاسخ در 1395/01/28 توسط

پاسخ شما