تخفیف های داغ در جشنواره تابستانه توسینسو تخفیف های داغ در جشنواره تابستانه توسینسو
مانده تا پایان تخفیف
مشاهده دوره ها
0

ماژول سیمکارت برای لپ تاپ

سلام وقت بخیر / آقا من یه لپ تاپ HP Folio9470m دارم میخواستم بدونم ماژول سیمکارت که میگن میخوره چطوری هست سیگنال میده میخوره اصن و اینک 4G ندارن همشون همون 3G هست ؟ آیا سیگنالش مثل موبایل قویه ضعیفه چطوره کلا ؟

با تشکر

پرسیده شده در 1395/12/22 توسط

3 پاسخ

1

یعنی میتونی روی لبتابت سیم کارت بزاری

بقیه خصلتاش مثل گوشیه....

پاسخ در 1395/12/22 توسط
0

4G این مدل هنوز نیست ؟

پاسخ در 1395/12/25 توسط
1

باید به سایت سازنده مراجعه کنید اونجا مشخصات و آخرین تغییرات اعلام میشه...

پاسخ در 1395/12/25 توسط

پاسخ شما