0
ماژول سیمکارت برای لپ تاپ
سلام وقت بخیر / آقا من یه لپ تاپ HP Folio9470m دارم میخواستم بدونم ماژول سیمکارت که میگن میخوره چطوری هست سیگنال میده میخوره اصن و اینک 4G ندارن همشون همون 3G هست ؟ آیا سیگنالش مثل موبایل قویه ضعیفه چطوره کلا ؟
با تشکر
3 پاسخ
1
یعنی میتونی روی لبتابت سیم کارت بزاری
بقیه خصلتاش مثل گوشیه....
0
4G این مدل هنوز نیست ؟
1
باید به سایت سازنده مراجعه کنید اونجا مشخصات و آخرین تغییرات اعلام میشه...