بهار آموزش با تخفیف های شگفت انگیز توسینسو بهار آموزش با تخفیف های شگفت انگیز توسینسو
مانده تا پایان تخفیف
مشاهده دوره ها
0

کانفیگ وایرلس روتربورد میکروتیک

با سلام ، من ی روتر بورد میکروتیک دارم ، میخوام وایرلسش رو کانفیگ کنم و از اون مثل مودم وایرلس معمولی استفاده کنم ، البته روتربورد اینترنت رو از طریق ی مودم adsl معمولی که بهش وصل هست می گیره. مطلبی که درست و درمون توضیح داده باشه پیدا نکردم ، ممنون میشم کمکم کنید

پرسیده شده در 1396/01/08 توسط

6 پاسخ

0

اگر با ip دستی وصل شده نشون میده شما dhcp سرور رو یا درست کانفیگ نکردین یا اصلا تنظیم نکردین

برای اینترنت دار کردن هم کافیه یک nat برای اون رنج شبکه نوشته بشه

پاسخ در 1396/01/09 توسط
0

توی عکسی که گذاشتم توی سربرگ security می تونید رمز بزارین

پاسخ در 1396/01/09 توسط
0

سلام ، کار خاصی نمی خواد انجام بدین ، توی قسمت inteface اول وایرلس رو فعال کنید بقیه توی عکس زیر گذاشتم

سلام ، کار خاصی نمی خواد انجام بدین ، توی قسمت inteface اول وایرلس رو فعال کنید بقیه توی عکس زیر گذاشتم
||https://network.tosinso.com/files/get/416efc36-b0c9-4792-b9cd-f1ec2f60bf97||

پاسخ در 1396/01/08 توسط
0

سلام دوست عزیز- من الان کارایی رو که فرمودین رو انجام دادم- انتظار میره که با روشن کردن وای فای دستگاه مورد نظر، نام وای فای پیدا شه و بعد از کانکت شدن ، دستگاه اینترنت داشته باشه

من الان به صورت عادی نتونستم کانکت بشم- اومدم تنظیمات وای فای دستگاه (اینجا گوشی موبایل) رو از dhcp گذاشتم روی ip setting و ای پی براش ست کردم ( gate way و dns رو زدم) حالا کانکت شده - ولی اینترنت ندارم

بازم ممنون

پاسخ در 1396/01/09 توسط
0

سلام و ممنون بابت راهنماییتون

حالا اگه بخوام رمز بزارم رو وایرلس باید چکار کنم ؟

پاسخ در 1396/01/09 توسط

پاسخ شما