تخفیف های داغ در جشنواره تابستانه توسینسو تخفیف های داغ در جشنواره تابستانه توسینسو
مانده تا پایان تخفیف
مشاهده دوره ها
0

اسکریپ ریست کردن حجم اینترنت در میکروتیک

سلام ، دوستان در میکروتیک میخوام کاربران هر روزبیشتر از 50 مگ نتونند از حجم اینترنت استفاده کنند این کار و با یوزر منیجر انجام دادم ، ولی این اسکریپت ریست کردنش به چه صورته؟ که این عمل هر روز تکرار شه؟

پرسیده شده در 1396/01/13 توسط

9 پاسخ

0

مال منم مجازیه و مشکلی ندارم

اول فرمان یک / وجود داره آیا اون رو هم زدین؟

پاسخ در 1396/01/23 توسط
0

یوزرها تو خود هات اسپات تعریف کردم

اره زدم الان تست گرفتم اجرا شد ممنون

این ریست کردن روزانه ماهانه اعمال میشه ایا ساعتی هم اجرا میشه یعنی کاربر حجمش تمام شد تا نیم ساعت نتونه وصل شه اینترنتش قطع بشه بعد نیم ساعت دوباره شارژ بشه و بتونه از اینترنت استفاده کنه میشه؟

پاسخ در 1396/01/23 توسط
1

بله

دقیقا

نمی تونه تمام شدنش رو تشخیص بده

پاسخ در 1396/01/23 توسط
1

ساعتی اعمال میشه اما نمیتونه تشخیص بده که یوزر تمام شده یا نه

یوزر چه تمام شده باشه چه مونده باشه ریستش میکنه...

پاسخ در 1396/01/23 توسط
0

توی همون پست اول هم ریست هات اسپات رو گذاشتم هم ریست یوزر منیجر رو ، پست اول رو دوباره ملاحظه کنید میبینید

پاسخ در 1396/01/24 توسط
0

دوست عزیز ممنون تا الان یوزرها رو توی هات اسپات تعریف کرده بودم

الان در یوزرمنیجر به چه صورت چطوری میشه اونجا یوزرها رو ریست کرد میشه اسکریپتشو بهم بگید ممنون میشم؟

پاسخ در 1396/01/24 توسط
0

برای ریست کردن یوزرهای هات اسپات این اسکریپت استفاده کردم ولی جواب نداد

ip hotspot user reset-counters

در قسمت scheduler هم زمان به اون دادم ولی بازم جواب نمیده اصلا کار نمیکنه

اینم بگم روی os میکروتیک روی vm این کارو انجام دادم ولی اجرا نمیشه؟؟

پاسخ در 1396/01/23 توسط
0

یعنی حجمش هر چقدر باشه ریشتش میکنه حتی اگر حجمش تمام نشده باشه

پاسخ در 1396/01/23 توسط

پاسخ شما