اسکریپ ریست کردن حجم اینترنت در میکروتیک
سلام ، دوستان در میکروتیک میخوام کاربران هر روزبیشتر از 50 مگ نتونند از حجم اینترنت استفاده کنند این کار و با یوزر منیجر انجام دادم ، ولی این اسکریپت ریست کردنش به چه صورته؟ که این عمل هر روز تکرار شه؟
9 پاسخ
مال منم مجازیه و مشکلی ندارم
اول فرمان یک / وجود داره آیا اون رو هم زدین؟
یوزرها تو خود هات اسپات تعریف کردم
اره زدم الان تست گرفتم اجرا شد ممنون
این ریست کردن روزانه ماهانه اعمال میشه ایا ساعتی هم اجرا میشه یعنی کاربر حجمش تمام شد تا نیم ساعت نتونه وصل شه اینترنتش قطع بشه بعد نیم ساعت دوباره شارژ بشه و بتونه از اینترنت استفاده کنه میشه؟
بله
دقیقا
نمی تونه تمام شدنش رو تشخیص بده
ساعتی اعمال میشه اما نمیتونه تشخیص بده که یوزر تمام شده یا نه
یوزر چه تمام شده باشه چه مونده باشه ریستش میکنه...
توی همون پست اول هم ریست هات اسپات رو گذاشتم هم ریست یوزر منیجر رو ، پست اول رو دوباره ملاحظه کنید میبینید
سلام
فکر کنم با این دوتا لینک کارتون راه بیفته یکی هات اسپات و یکی یوزر منجیر رو ریست میکنه
دوست عزیز ممنون تا الان یوزرها رو توی هات اسپات تعریف کرده بودم
الان در یوزرمنیجر به چه صورت چطوری میشه اونجا یوزرها رو ریست کرد میشه اسکریپتشو بهم بگید ممنون میشم؟
برای ریست کردن یوزرهای هات اسپات این اسکریپت استفاده کردم ولی جواب نداد
ip hotspot user reset-counters
در قسمت scheduler هم زمان به اون دادم ولی بازم جواب نمیده اصلا کار نمیکنه
اینم بگم روی os میکروتیک روی vm این کارو انجام دادم ولی اجرا نمیشه؟؟
یعنی حجمش هر چقدر باشه ریشتش میکنه حتی اگر حجمش تمام نشده باشه