تخفیف های داغ در جشنواره تابستانه توسینسو تخفیف های داغ در جشنواره تابستانه توسینسو
مانده تا پایان تخفیف
مشاهده دوره ها
0

محدود کردن اینترنت یک مکان عمومی به یک وب سایت خاص

سلام

میخوایم برای موسسه زبانمون یک سرویس اینترنت بگیریم و اجازه بدیم همه بهش دسترسی داشته باشن اما میخوایم فقط سایت موسسه و سیستم اتوماسیون خودمون رو باز کنه و هیچ کس به هیج سایتی غیر از سایت خودمون از طریق اینترنت ما دسترسی پیدا نکنه. لطفا راهنماییم کنید چطور این کار رو انجام بدم...اگر نرم افزار خاصی هست ممنون میشم.

در ضمن مودم هم هنوز تهیه نکردیم اما قصد داریم D-Link DSL-2750U بگیریم..

پرسیده شده در 1396/02/17 توسط

9 پاسخ

1

خیلی راحت با نوشتن یک static route که فقط شامل ip سایت موسسه و سیستم اتوماسیون میشه

پاسخ در 1396/02/17 توسط
0

اقای gholamrezarahmat

این تصویری که شما گذاشتید و ای پی که مشخص کردید (192.168.99.104) داینامیک و ممکنه هر دفعه تغییر کنه به نظر شما جواب میده این روش؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

پاسخ در 1396/02/18 توسط
0

آدرس مودم که 192.168.0.1 هست.منظورتون رو متوجه نمیشم از ادرس مودم؟

پاسخ در 1396/02/18 توسط
1

سلام دوست عزیز

وارد نرم افزار مدیریتی مودم شین یا ادرس 192.168.1.1 نام کاربری و پسورد هم باید admin باشه

بعد از تصاویری که ارسال می کنم طبق اونا برین جلو : فقط ادرس سایتتون رو باید بدونین تا وارد کنین در مودم

سلام دوست عزیز
وارد نرم افزار مدیریتی مودم شین یا ادرس 192.168.1.1  نام کاربری و پسورد هم باید admin باشه 
بعد از تصاویری که ارسال می کنم طبق اونا برین جلو : فقط ادرس سایتتون رو باید بدونین تا وارد کنین در مودم
||https://network.tosinso.com/files/get/c7201430-1255-490e-9ad2-7d5f50449e4f||||https://network.tosinso.com/files/get/32f2e6e6-d388-41f4-b0aa-f9da357cb0ac||||https://network.tosinso.com/files/get/980f35f7-209f-4aff-883e-53421832de80||||https://network.tosinso.com/files/get/24046c73-d109-4eb2-92ca-2f633b16ab4a||
در قسمتی که ادرس ها رو وارد می کنین دوتا ادرسی که می خوایین رو وارد کنین 
فقط gateway رو ادرس مودم خودتون که در اولین عکس نشون داده بدین 
مابقی ادرس هایی که می خوایین کاربران دسترسی داشته باشن رو وارد کنین
سوال دیگه ای باشه در خدمتم.
موفق و سلامت باشین.




سلام دوست عزیز
وارد نرم افزار مدیریتی مودم شین یا ادرس 192.168.1.1  نام کاربری و پسورد هم باید admin باشه 
بعد از تصاویری که ارسال می کنم طبق اونا برین جلو : فقط ادرس سایتتون رو باید بدونین تا وارد کنین در مودم
||https://network.tosinso.com/files/get/c7201430-1255-490e-9ad2-7d5f50449e4f||||https://network.tosinso.com/files/get/32f2e6e6-d388-41f4-b0aa-f9da357cb0ac||||https://network.tosinso.com/files/get/980f35f7-209f-4aff-883e-53421832de80||||https://network.tosinso.com/files/get/24046c73-d109-4eb2-92ca-2f633b16ab4a||
در قسمتی که ادرس ها رو وارد می کنین دوتا ادرسی که می خوایین رو وارد کنین 
فقط gateway رو ادرس مودم خودتون که در اولین عکس نشون داده بدین 
مابقی ادرس هایی که می خوایین کاربران دسترسی داشته باشن رو وارد کنین
سوال دیگه ای باشه در خدمتم.
موفق و سلامت باشین.




سلام دوست عزیز
وارد نرم افزار مدیریتی مودم شین یا ادرس 192.168.1.1  نام کاربری و پسورد هم باید admin باشه 
بعد از تصاویری که ارسال می کنم طبق اونا برین جلو : فقط ادرس سایتتون رو باید بدونین تا وارد کنین در مودم
||https://network.tosinso.com/files/get/c7201430-1255-490e-9ad2-7d5f50449e4f||||https://network.tosinso.com/files/get/32f2e6e6-d388-41f4-b0aa-f9da357cb0ac||||https://network.tosinso.com/files/get/980f35f7-209f-4aff-883e-53421832de80||||https://network.tosinso.com/files/get/24046c73-d109-4eb2-92ca-2f633b16ab4a||
در قسمتی که ادرس ها رو وارد می کنین دوتا ادرسی که می خوایین رو وارد کنین 
فقط gateway رو ادرس مودم خودتون که در اولین عکس نشون داده بدین 
مابقی ادرس هایی که می خوایین کاربران دسترسی داشته باشن رو وارد کنین
سوال دیگه ای باشه در خدمتم.
موفق و سلامت باشین.




سلام دوست عزیز
وارد نرم افزار مدیریتی مودم شین یا ادرس 192.168.1.1  نام کاربری و پسورد هم باید admin باشه 
بعد از تصاویری که ارسال می کنم طبق اونا برین جلو : فقط ادرس سایتتون رو باید بدونین تا وارد کنین در مودم
||https://network.tosinso.com/files/get/c7201430-1255-490e-9ad2-7d5f50449e4f||||https://network.tosinso.com/files/get/32f2e6e6-d388-41f4-b0aa-f9da357cb0ac||||https://network.tosinso.com/files/get/980f35f7-209f-4aff-883e-53421832de80||||https://network.tosinso.com/files/get/24046c73-d109-4eb2-92ca-2f633b16ab4a||
در قسمتی که ادرس ها رو وارد می کنین دوتا ادرسی که می خوایین رو وارد کنین 
فقط gateway رو ادرس مودم خودتون که در اولین عکس نشون داده بدین 
مابقی ادرس هایی که می خوایین کاربران دسترسی داشته باشن رو وارد کنین
سوال دیگه ای باشه در خدمتم.
موفق و سلامت باشین.

در قسمتی که ادرس ها رو وارد می کنین دوتا ادرسی که می خوایین رو وارد کنین

فقط gateway رو ادرس مودم خودتون که در اولین عکس نشون داده بدین

مابقی ادرس هایی که می خوایین کاربران دسترسی داشته باشن رو وارد کنین

سوال دیگه ای باشه در خدمتم.

موفق و سلامت باشین.

پاسخ در 1396/02/17 توسط
1

سلام

شما این مودم گرون رو نگیر بجاش یک مودم ارزون که وایرلس هم نداشته باشه بگیر اما یک روتر میکروتیک 100 تومنی هم بگیر

مودم رو به میکروتیک وصل کن تا اون خواسته باز شدن سایت اعمال بشه

از طرفی میکروتیک وایرلس داره و می تونی بجای وایرلس مودم ازش استفاده کنی...

پاسخ در 1396/02/17 توسط
0

سرور اتوماسیونتون بیرون از مجموعه اس؟

یعنی نمیشه بدون اینترنت از شبکه داخلی استفاده کرد!؟

پاسخ در 1396/02/18 توسط
0

بله...سرور اتوماسیون بیرون از مجموعه هستش و حتما باید اینترنت باشه.

پاسخ در 1396/02/18 توسط
0

درست می فرمایین ولی این ادرس ادرس مودم هستش که به عنوان گیت وی ازش استفاده کردیم و این ادرس تغییر نمی کنه ، ولی بهترین روش استفاده از static ip address هستش.

پاسخ در 1396/02/18 توسط
0

ادرس مودم منظورم برای شبکه WAN هستش ، بله درست می فرمایین ادرس LAN همونی که شما گفتین 192.168.0.1

پاسخ در 1396/02/18 توسط

پاسخ شما