تخفیف شگفت‌انگیز: تا 50٪ تخفیف روی تمام دوره‌ها!
پایان تخفیف تا:
مشاهده دوره‌ها
0

مشکل در اتصال منبع تغذیه دوربین مداربسته

سلام دوستان ، من دوربین مدار بسته گرفتم و میخوام منبع تغذیه اش رو وصل کنم ، اما نمیدونم برای پاورش سیم دو نخه بزنم بهش یا سه نخه. تو یوتوب بعضی ها سه نخه زده بودن و بعضی ها دو نخه ، رفتم سه نخه گرفتم وصل کردم به دو شاخه اما به منبع تعذیه وصل نکردم و یه فقط طرفه همینطوری زدم تو برق ولی یه جرقه شدیدی داد که برق خونه کم و زیاد شد، تو یوتوب دیدم یه کابل استفاده میکنن که دوشاخه اش مثل کابل پاور پرینتره عکسشو گذاشتم ، میشه کابل پرینتر بخرم و قسمت دوشاخه اش رو بذارم بمونه اون طرفش رو ببرم و وصل کنم به منبع تغذیه؟خلاصه راهنماییم کنید باید چیکار کنم

سلام دوستان ، من دوربین مدار بسته گرفتم و میخوام منبع تغذیه اش رو وصل کنم ، اما نمیدونم برای پاورش سیم دو نخه بزنم بهش یا سه نخه. تو یوتوب بعضی ها سه نخه زده بودن و بعضی ها دو نخه ، رفتم سه نخه گرفتم وصل کردم به دو شاخه اما به منبع تعذیه وصل نکردم و یه فقط طرفه همینطوری زدم تو برق ولی یه جرقه شدیدی داد که برق خونه کم و زیاد شد، تو یوتوب دیدم یه کابل استفاده میکنن که دوشاخه اش مثل کابل پاور پرینتره عکسشو گذاشتم ، میشه کابل پرینتر بخرم و قسمت دوشاخه اش رو بذارم بمونه اون طرفش رو ببرم و وصل کنم به منبع تغذیه؟خلاصه راهنماییم کنید باید چیکار کنم

||https://tosinso.com/files/get/9fb4e1ab-da96-40a0-b5d3-e8bfa67125ae||

||https://tosinso.com/files/get/a541e97d-ef17-4e8c-b4cd-d24cd10de16a||

سلام دوستان ، من دوربین مدار بسته گرفتم و میخوام منبع تغذیه اش رو وصل کنم ، اما نمیدونم برای پاورش سیم دو نخه بزنم بهش یا سه نخه. تو یوتوب بعضی ها سه نخه زده بودن و بعضی ها دو نخه ، رفتم سه نخه گرفتم وصل کردم به دو شاخه اما به منبع تعذیه وصل نکردم و یه فقط طرفه همینطوری زدم تو برق ولی یه جرقه شدیدی داد که برق خونه کم و زیاد شد، تو یوتوب دیدم یه کابل استفاده میکنن که دوشاخه اش مثل کابل پاور پرینتره عکسشو گذاشتم ، میشه کابل پرینتر بخرم و قسمت دوشاخه اش رو بذارم بمونه اون طرفش رو ببرم و وصل کنم به منبع تغذیه؟خلاصه راهنماییم کنید باید چیکار کنم

||https://tosinso.com/files/get/9fb4e1ab-da96-40a0-b5d3-e8bfa67125ae||

||https://tosinso.com/files/get/a541e97d-ef17-4e8c-b4cd-d24cd10de16a||
پرسیده شده در 1396/05/04 توسط
آواتار

164 پاسخ

0

با کابل روی پورت 3 امتحان کردم و دیدم اونجا هم ip نمیگیره

dns هم میگیره. 192.168.2.1 و 217.۲۱۸.۱۵۵.۱۵۵

default getaway 192.168.2.1

پاسخ در 1396/05/23 توسط
آواتار
0

بیشترین کاری که میتونستیم در زمینه امنیت دوربین ها کنیم، فقط همین راهه؟

یعنی دیگه طوری نیست که هر کسی بتونه هکش کنه درسته؟

پاسخ در 1396/05/23 توسط
آواتار
1

توی تنظیمات dhcp جایی که dns server رو وارد میکنید شما فقط ip 192.168.2.1 رو وارد کردین و مثلث جلوشو نزدین تا یک مستطیل زیرش باز بشه و ip 217.218.155.155 رو وارد کنید....

پاسخ در 1396/05/22 توسط
0

کابل ترکیبی گرفتم.

حالا شما میگید کابل آبی و قرمز که روی کابل ترکیبی هست وصل کنم به جای این چهار تا (تو عکس فلش زدم) و بکشم تا دوربین؟

اینطوری درسته؟ مشکل پیدا نمیکنه؟

کابل ترکیبی گرفتم.
حالا شما میگید کابل آبی و قرمز که روی کابل ترکیبی هست وصل کنم به جای این چهار تا (تو عکس فلش زدم) و بکشم تا دوربین؟
اینطوری درسته؟ مشکل پیدا نمیکنه؟

||https://hardware.tosinso.com/files/get/8a9e77c3-0fe9-4877-82a3-2f10c7cb8624||
پاسخ در 1396/05/07 توسط
آواتار
0

پس طبق تصویری که گذاشتید از طرف دوربین سیم آبی میاد به ترمینال و مقابلش آبی میره به آداپتور.

آبی مقابل آبی و قرمز مقابل قرمز.

اون چیزی که گفتید مهندس رسول عزیز میگن و به صورت اماده هست، از کجا باید بخرم؟

پاسخ در 1396/05/07 توسط
آواتار
0

چند تا سئوال شد باز

بزارین یکی یکی برین جلو

بزارین اول سمت دوربینها رو درست کنیم بعد سمت دیگه

شما برای شبکه داخلی یک رنج ip در نظر گرفتین .درسته؟ شما ip دستگاه dvr رو باید توی همون رنج بزارین

نمیدونم تنظیمات میکروتیک رو چقدر بلد هستین؟

شما اول شبکه رو با میکروتیک درست راه بندازین تا بریم برای بقیه آموزشها

اگر بلد هستین که هیچ اگر نمیدونین این مرحله رو کامل بریم جلو تا بعد

پاسخ در 1396/05/22 توسط
1

دوست عزیز با یه کابل معمولی هم میشه ابن کارو کرد

شما 2 تا رشته سیم نیاز داری که وصل میشن به N, L

اون سرو هم دو شاخه بزنید

فک کنم کار نصب رو به متخصص بسپورید بهتره

پاسخ در 1396/05/05 توسط
0

آبی به مشکی؟ منظورم ترمیناله؟ مگه توی ترمینال آبی و آبی مقابل هم قرار نمیگیرن؟

الان رنگ زدم به تصویر. ببینید همینطوریه؟

آبی به مشکی؟ منظورم ترمیناله؟ مگه توی ترمینال آبی و آبی مقابل هم قرار نمیگیرن؟

الان رنگ زدم به تصویر. ببینید همینطوریه؟

||https://hardware.tosinso.com/files/get/c9de5fcc-19be-46c0-98a1-7067621bc190||
پاسخ در 1396/05/07 توسط
آواتار
0

خب مشکلی نیست dvr رو به همین شبکه وصل کنید و یک ip بهش بدین و ip رو هم استاتیک کنید و توی هات اسپات اون آی پی رو binding کنید

بعد برین جای اون عکسی که گذاشتین و در مستطیل بالایی ip ثابت اینترنتی و در مستطیل پائین pool شبکه خودتون رو بزارین

پاسخ در 1396/05/08 توسط
0

سلام

برای vpn سرور طبق این صفحه تو میکروتیک وی پی ان ایجاد کردم

لینک

قسمت local address آی پی اینترنت رو دادم و رو رفتم قسمت pool آیپی از یه رنج تا رنج دیگه رو نوشته بود که یکیش رو وارد remote address کردم

و تو گوشی وی پی ان ایجاد کردم و آدرس آیپی اینترنتی رو دادم یوزر پسورد وارد کردم اما کانکت نشد

مشکل از کجاست؟

پاسخ در 1396/05/20 توسط
آواتار
0

با کابل به پورت 3 وصل کنید ببنید دارین؟

به کارت شبکه ip دستی که ندادین؟

ip از روتر میگیره؟

الان چه ip از وایرلس گرفتین؟

پاسخ در 1396/05/23 توسط
0

این مرحله رو انجام دادم اما نمیدونم چرا قسمت remote address که میخواستم pool انتخاب کنم سه تا گزینه بود. من آخری dhcp_pool2 رو انتخاب کردم. از قسمت pool هم عکس گرفتم

قسمت local address آیپی ثابت اینترنت رو نوشتم

این مرحله رو انجام دادم اما نمیدونم چرا قسمت remote address که میخواستم pool انتخاب کنم سه تا گزینه بود. من آخری dhcp_pool2 رو انتخاب کردم. از قسمت pool هم عکس گرفتم

قسمت local address آیپی ثابت اینترنت رو نوشتم

||https://hardware.tosinso.com/files/get/bb467a21-286d-41de-a905-499c6d4e7727||

||https://hardware.tosinso.com/files/get/1f32b3fc-1f29-45b9-8e2f-d821663f5b75||

||https://hardware.tosinso.com/files/get/f9ad2507-c5c4-4ced-8417-4810fc347d17||

این مرحله رو انجام دادم اما نمیدونم چرا قسمت remote address که میخواستم pool انتخاب کنم سه تا گزینه بود. من آخری dhcp_pool2 رو انتخاب کردم. از قسمت pool هم عکس گرفتم

قسمت local address آیپی ثابت اینترنت رو نوشتم

||https://hardware.tosinso.com/files/get/bb467a21-286d-41de-a905-499c6d4e7727||

||https://hardware.tosinso.com/files/get/1f32b3fc-1f29-45b9-8e2f-d821663f5b75||

||https://hardware.tosinso.com/files/get/f9ad2507-c5c4-4ced-8417-4810fc347d17||

این مرحله رو انجام دادم اما نمیدونم چرا قسمت remote address که میخواستم pool انتخاب کنم سه تا گزینه بود. من آخری dhcp_pool2 رو انتخاب کردم. از قسمت pool هم عکس گرفتم

قسمت local address آیپی ثابت اینترنت رو نوشتم

||https://hardware.tosinso.com/files/get/bb467a21-286d-41de-a905-499c6d4e7727||

||https://hardware.tosinso.com/files/get/1f32b3fc-1f29-45b9-8e2f-d821663f5b75||

||https://hardware.tosinso.com/files/get/f9ad2507-c5c4-4ced-8417-4810fc347d17||
پاسخ در 1396/05/23 توسط
آواتار
0

اگه به دو شاخ وصل کنم و اون طرفش رو به منبع تغذیه وصل نکنم و همینطوری بزنم تو برق جرقه نمیزنه؟

بخاطر این میگم که میخوام اول اینطوری تست کنم تا یهویی نزنم منبع تغذیه بسوزه

پاسخ در 1396/05/05 توسط
آواتار
1

بله dvr رو به میکروتیک وصل کنید

برای تنظیم ip عکسی که گذاشتین اشتباه است

دوست عزیز شما میکروتیک رو بگیر تا کامل راهنمایی کنم. قدم به قدم میریم جلو

پاسخ در 1396/05/08 توسط
1

اول با لپتاپ امتحان کنید

وقتی کانکشن vpn رو تعریف میکنید و بعد کانکشن به vpn کانکت میشه یک ip میگیره ببینید اون ip چیه؟ آیا از رنج 192.168.2.0 است؟

پاسخ در 1396/05/23 توسط
0

ممنون. الان وصل کردم به منبع تغذیه و زدم تو برق روشن شد

پاسخ در 1396/05/05 توسط
آواتار
0

روتر میکروتیک hap lite دارم. خوبه؟

پاسخ در 1396/05/08 توسط
آواتار
0

من اصلا بریج نساختم

پاسخ در 1396/05/22 توسط
آواتار
0

خب میخوام برای dvr آیپی 192.168.2.40 رو بدم که بشه برای شبکه داخلی. درسته؟ میتونیم ادامه بدیم؟

پاسخ در 1396/05/22 توسط
آواتار
0

به نظرتون ups چه مارکی و با چه قدرتی بگیرم خوبه؟ برای ۸ تا دوربین مداربسته در نظر بگیرید

پاسخ در 1396/05/08 توسط
آواتار
1

حالا که شما کارتون داره انجام میشه فقط جهت اطلاع میگم که مثل چیزی که مهندس رسول عزیز میگن به صورت اماده هست.

12v power box
پاسخ در 1396/05/07 توسط
0

چند تا یوزر از وایرلس و هات اسپات استفاده میکنن. براشون وایرلس مجازی ساختم

پاسخ در 1396/05/08 توسط
آواتار
0

ریست کردم و تنظیمات رو انجام دادم اولش اینترنت نگرفت ولی bridge هم براش تعریف کردم بعد اینترنت گرفت

ولی هات اسپات روش کار نمیکنه دیگه. هات اسپات مثل قبل براش تعریف میکنم اما وقتی به وایرلس وصل میشه صفحه یوزپسورد هات اسپات رو نمیاره.

این عکسای تنظیمات

ریست کردم و تنظیمات رو انجام دادم اولش اینترنت نگرفت ولی bridge هم براش تعریف کردم بعد اینترنت گرفت
ولی هات اسپات روش کار نمیکنه دیگه. هات اسپات مثل قبل براش تعریف میکنم اما وقتی به وایرلس وصل میشه صفحه یوزپسورد هات اسپات رو نمیاره.

این عکسای تنظیمات

||https://hardware.tosinso.com/files/get/3e0e149a-c04b-439d-9c8f-bb2143b767a8||

||https://hardware.tosinso.com/files/get/9fdce607-ce5b-472c-b8e3-b88687bbc2c7||

||https://hardware.tosinso.com/files/get/66baac81-a298-48fe-a607-f9a7898a2636||

ریست کردم و تنظیمات رو انجام دادم اولش اینترنت نگرفت ولی bridge هم براش تعریف کردم بعد اینترنت گرفت
ولی هات اسپات روش کار نمیکنه دیگه. هات اسپات مثل قبل براش تعریف میکنم اما وقتی به وایرلس وصل میشه صفحه یوزپسورد هات اسپات رو نمیاره.

این عکسای تنظیمات

||https://hardware.tosinso.com/files/get/3e0e149a-c04b-439d-9c8f-bb2143b767a8||

||https://hardware.tosinso.com/files/get/9fdce607-ce5b-472c-b8e3-b88687bbc2c7||

||https://hardware.tosinso.com/files/get/66baac81-a298-48fe-a607-f9a7898a2636||

ریست کردم و تنظیمات رو انجام دادم اولش اینترنت نگرفت ولی bridge هم براش تعریف کردم بعد اینترنت گرفت
ولی هات اسپات روش کار نمیکنه دیگه. هات اسپات مثل قبل براش تعریف میکنم اما وقتی به وایرلس وصل میشه صفحه یوزپسورد هات اسپات رو نمیاره.

این عکسای تنظیمات

||https://hardware.tosinso.com/files/get/3e0e149a-c04b-439d-9c8f-bb2143b767a8||

||https://hardware.tosinso.com/files/get/9fdce607-ce5b-472c-b8e3-b88687bbc2c7||

||https://hardware.tosinso.com/files/get/66baac81-a298-48fe-a607-f9a7898a2636||
پاسخ در 1396/05/22 توسط
آواتار
1

شما کابل کواکسیال که خریدید مگر با برق نیست؟

خوب شما همین سیم رو بکشید.تا dvr و منبع تغذیه رو با ترمینال بزارید کنار هم.

پاسخ در 1396/05/06 توسط
1

دوست عزیز چه چیزی رو بریچ کردین؟

مودم رو بریج کردین یا پورتهای میکروتیک رو ؟

الان باید روی پورت 2 میکروتیک اینترنت رو داشته باشین . من تنظیماتی برای وایرلس نگفتم...

تنظیماتی هم که عرض کردم بدون هات اسپات اینترنت رو دارین اگر هات اسپات رو میخواین باید تغییراتی بدین...

بفرمائید کدوم قسمت رو توضیح بدم تا بریم جلو...

پاسخ در 1396/05/22 توسط
0

دمتون گرم من خسته شدم تا این پایین رسیدم

خودش یه اموزشیه رسول جان

واقعا جای یه اموزش دوربین های مدار بسته توی سایت کم

پاسخ در 1397/10/16 توسط
2

اگر توی شبکه که دوربینها هستند کیس سرور دارین باید vpn سرور رو روی اون تنظیم کنید اگر نه میتونید یک روتر میکروتیک بخرین و توی شبکه دوربینها قرار بدین و vpn سرور رو روی روتر میکروتیک راه اندازی کنید...

پاسخ در 1396/05/07 توسط
0

پس اول باید درخواست آی پی استاتیک بدم.

وقتی همه اینکار رو کردم و تنظیمات تموم شد میتونم به چند نفر یوزر پسورد مخصوص به خودشون رو بدم که به دوربین وصل بشن؟ اونا هم باید اول با وی پی ان کانکت بشن؟ اینطوری هر کسی با vpn کانکت بشه امنیت به خطر نمیفته؟

پاسخ در 1396/05/08 توسط
آواتار
1

آها حالا شد

بینید دوست عزیز این روشی که شما ipدادین اشتباست

اگر ip مودم شما 192.168.1.1 است و از اون یک کابل گرفتین و وصل کردین به میکروتیک ، ip اون اینترفیسی که کابل مودم بهش وصل شده رو گذاشتین 192.168.1.2 تا اینجا درسته

اما شما از یک پورت دیگه میکروتیک کابل کشیدین و وصل کردین به dvr...

دوست عزیز میکروتیک یک روتر است و برای همین بایدبه هر اینترفیسش (پورتش) یک ip بدین وگرنه کار نمیکنه

قسمتی که مودم به میکروتیک وصل میشه و اسمشو میزاریم شبکه مودم و از قسمتی که یک کابل از میکروتیک میگیرین و به dvr یا سوئیچ شبکه میدین رو اسمشو میزاریم شبکه داخلی

الان شبکه مودم شما رنجش 192.168.1.0 است حالا برای شبکه داخلی هم یک رنج شبکه در نظر بگیرین تا آموزش رو ادامه بدیم

پاسخ در 1396/05/22 توسط
1

اگر مشکل دیگه هست در خدمتم؟

پاسخ در 1396/05/05 توسط
1

اون قسمت آخر رو فکر میکنم انجام ندادین...

گزینه ip و ruotes رو زدین و گزینه + رو زدین و توی صفحه ای که باز میشه مستطیل جلو گیتوی رو 192.168.1.1 وارد کردین؟

ببنید توی روتر ping 8.8.8.8 رو دارین؟

پاسخ در 1396/05/23 توسط
2

همونجوری که جناب بابک خان فرمودن دقت کنید که مغزی و شیلد با هم اتصال نداشته باشن چون یا تصویر نخواهید داشت یا با نویز شدید تصویر دارین

برای رنگ کابلها هم رنگ قرمز رو وصل کنید به V+ و رنگ آبی یا مشکی رو وصل کنید به com (v_) دقت کنید که جابجا نزنید چون احتمال سوختن هست (دوست عزیز استاندارد رنگ بندی در الکترونیک و برق اینه که همیشه سیم قرمز فاز یا + است)

پاسخ در 1396/05/05 توسط
0

اینکه گفتید : قرمز کابل میشه + و ابی کابل میشه -

توی عکسی که از منبع تغذیه گذاشتم V+ میشه مثبت و کابل قرمز باید بهش وصل کنم

و COM میشه منفی و کابل آبی باید بهش وصل کنم

درسته؟

اینکه گفتید : قرمز کابل میشه + و ابی کابل میشه -
توی عکسی که از منبع تغذیه گذاشتم  V+ میشه مثبت و کابل قرمز باید بهش وصل کنم
و COM میشه منفی و کابل آبی باید بهش وصل کنم
درسته؟

||https://hardware.tosinso.com/files/get/9a7ed4e9-f28d-4b89-9c03-047610fdc657||
پاسخ در 1396/05/05 توسط
آواتار
1

فرقی نداره.شما سیم قرمز فیش رو وصل کن به قرمز کابل.مشکی فیش رو به ابی کابل

این تا اینجا

حالا وقتی خواستی کابل رو به منبع تغزیه وصل کنی قرمز کابل میشه + و ابی کابل میشه -

اگر لحظه ای جا به جا وصل کنید مشکلی برای دوربین پیش نماید ولی تا جایی که میتونید سعی کنید نهایت دقت رو داشته باشید

پاسخ در 1396/05/05 توسط
0

دقیقا ivms 4500 رو نصب کرده بودم

ولی برای اینکه هک نشه به جز پسورد پیچیده راه حل دیگه ای وجود نداره؟

مثل مودم adsl که مک آدرس میدیم فقط با یه دستگاه کار کنه نمیشه تعیین کنیم فقط با گوشی خودم باز بشه حتی اگه پسورد رو بدونن

در کل برای بالا بردن امنیت چه راههایی پیشنهاد میدید؟

پاسخ در 1396/05/07 توسط
آواتار
1

بله شما می تونید از همون آداپتور (بسته به اینکه چقدر قدرت داشته باشه ) برای چند تا دوربین استفاده کنید...

چندتا دوربین دارین؟ روی آداپتور نوشته چند آمپر (A) ؟

اما برای کابل تصویر باید جدا جدا بکشین...

پاسخ در 1396/05/05 توسط
1

برای چه مدت زمانی؟

پاسخ در 1396/05/08 توسط
0

از آداپتور فقط یه سیم آبی و قرمز دارم. تو عکس نشون دادید سه تا قرمز از آداپتور و و سه تا آبی. باید چیکار کنم؟

اگه میگید به هر خونه میشه دو تا دوربین وصل کرد پس برای شش تا دوربین باید دو تا دیگه سیم آبی و قرمز از آداپتور بکشم؟

روی منبع تغذیه دو تا جا برای V+ و COM دارم. اشکال نداره به یکی از V+ و COM همزمان دو تا سیم آبی و دو تا سیم قرمز وصل کنم که در کل بشه سه تا سیم آبی و سه تا سیم قرمز؟

اینکه گفتید (یک سر ترمینال 16تایی قرمز و از آخر ترمینال آبی یا مشکی رو شروه کنی به نصب کردن) یعنی طبق عکس که نشون دادید سمت چپ آبی و مشکی روبروی هم باشن و همینطور ادامه بدم ؟ سمت راست قرمز و قرمز روبروی هم باشن و نصب کنم و همینطور ادامه بدم؟

پاسخ در 1396/05/06 توسط
آواتار
1

سلام

دوست عزیز حرفاتون گنگ است .

منظورتون از سه نخه ، سه سیم است؟

عکسی نذاشتین....

منظورتون از 3 نخه عکس زیر است

کابل

منظورتون اینه که برای آداپتور دوربین کابل برق بگیرین؟

پاسخ در 1396/05/04 توسط
0

 وقتی میخوام پروفایل بسازم برای local address آیپی اینترنت رو بدم یا آیپی مودم رو بدم؟

و تو secret برای local address و remote address چی بدم؟

پاسخ در 1396/05/20 توسط
آواتار
1

بعد از وصل شدن vpn شما ping دستگاه dvr رو دارین؟

پاسخ در 1396/05/23 توسط
0

من روی bridge1 گذاشتم. عکسشو پست بالاتر گذاشتم

اینم عکسش

من روی bridge1 گذاشتم. عکسشو پست بالاتر گذاشتم
اینم عکسش

||https://hardware.tosinso.com/files/get/3e0e149a-c04b-439d-9c8f-bb2143b767a8||

با این وجود مشکل داره و نمیاد.

با این وجود مشکل داره و نمیاد.

پاسخ در 1396/05/22 توسط
آواتار
1

بله اول باید با کانکشن وصل بشین و بعد نرم افزار دوربینها رو وصل کنند تا بتونن دوربینها رو ببینند

پاسخ در 1396/05/08 توسط
0

پس اینطوری هر کسی نمیتونه هکش کنه؟

چطوری یک vpn سرور راه بندازم تا اول با vpn به شبکه داخلی وصل بشن؟

پاسخ در 1396/05/07 توسط
آواتار
1

دوست عزیز در قسمت ریموت address میشه pool انتخاب کرد .همین الان من روترهای خودم رو همینجوری دارم کانفیگ میکنم

ip مودم شما چیه؟

یک عکس از صفحه address در میکروتیک بزارین...

پاسخ در 1396/05/20 توسط
1

خب درسته

گتوی و dns چی گرفتین؟

پاسخ در 1396/05/23 توسط
1

خوبه

خب شما برای اینکه یک شبکه داشته باشین که میکروتیک توش باشه و dvr هم ip 192.168.2.40 رو داشته باشه باید تنظیمات زیر رو انجام بدین...

اول از همه مودم رو به ether1 میکروتیک وصل میکنید ipمودم شما 192.168.1.1 است (اگر چیز دیگه ای است خودتون تغییر بدین)

سوئیچ شبکه داخلی رو هم به ether2 میکروتیک وصل میکنید

با وین باکس وارد میکروتیک بشین از ip گزینه address رو بزنید و + رو بزنید ودر صفحه ای که باز میشه مستطیل اول، ip رو اینجوری وارد کنید

Code
192.168.1.2/24

رو وارد کنید و در مستطیل آخر ether1 رو انتخاب کنید و ok کنید و دوباره + رو بزنید و در مستطیل اول ip رو اینجوری وارد کنید

Code
192.168.2.1/24

و در مستطیل سوم ether2 رو انتخاب و okکنید

دوباره گزینه ip و بعد dhcp server رو بزنید و گزینه dhcp setup رو انتخاب کنید و در صفحه ای که بار میشه ether2 رو انتخاب کنید و در صفحه بعد ip رو اینجوری پر کنید

Code
192.168.2.0/24

و در صفحه بعد ip 192.168.2.1 رو وارد کنید و درصفحه بعد فقط next رو بزنید و در صفحه بعد که فکر میکنم dns server باشه مستطیل اول رو 192.168.2.1 وارد کنید و فلش به سمت پائین رو بزنید و بعدی رو 217.218.155.155 وارد کنید و بقیه صفحات رو تا آخر next بزنید

بعد برین داخل ip و بعد firewall و در سربرگ دوم + رو بزنید و در صفحه ای که باز میشه در سربرگ اول

chain رو روی srcnat بزارین و src.address رو اینجوری پر کنید

Code
192.168.2.0/24

و بعد وارد سربرگ action بشین و گزینه جلو action رو masqurade بزارین و ok کنید

دوباره ip رو بزنید و گزینه route رو انتخاب کنید و در صفحه ای که باز میشه گزینه + رو بزنید و در صفحه ای که باز میشه فقط مستطیل جلو gateway رو با ip 192.168.1.1 پرکنید و ok کنید

الان باید اینترنت رو داشته باشین

اگر اینترنت نداشتین از تنظیماتی که عرض کردم و شما انجام دادین یک عکس بزارین تا با هم بررسی کنیم

پاسخ در 1396/05/22 توسط
0

خب خوبه

حالا برین برای تنظیم vpn سرور فقط حتما براش اول پروفایل درست کنید و بعد یوزر درست کنید و برای یوزرها remote ip و...نگذارین و فقط پروفایلی که ساختین رو انتخاب کنید

پاسخ در 1396/05/23 توسط
0

آها. حالا فهمیدم

من dvr رو خاموش کرده بودم. بخاطر همین فکر میکردید به پورت ۳ وصل نکردم

الان dhcp هم درست شد. اینم عکسش

بعد از این باید چیکار کنم؟

آها. حالا فهمیدم
من dvr رو خاموش کرده بودم. بخاطر همین فکر میکردید به پورت ۳ وصل نکردم
الان dhcp هم درست شد. اینم عکسش
بعد از این باید چیکار کنم؟

||https://hardware.tosinso.com/files/get/bd575bc0-8913-4efb-9f63-093261611b89||

||https://hardware.tosinso.com/files/get/a76d3bb8-317b-47f0-8076-13e3edca0517||

آها. حالا فهمیدم
من dvr رو خاموش کرده بودم. بخاطر همین فکر میکردید به پورت ۳ وصل نکردم
الان dhcp هم درست شد. اینم عکسش
بعد از این باید چیکار کنم؟

||https://hardware.tosinso.com/files/get/bd575bc0-8913-4efb-9f63-093261611b89||

||https://hardware.tosinso.com/files/get/a76d3bb8-317b-47f0-8076-13e3edca0517||
پاسخ در 1396/05/22 توسط
آواتار
0

دوست عزیز هات اسپات رو روی پورت 1 راه اندازی کردین و این اشتباست

شما باید هات اسپات رو روی پورت bridge1 راه اندازی میکردین

دوباره راه اندازی کنید و در صفحه ای که میخواین interface رو انتخاب کنید گزینه bridge1 رو انتخاب کنید...

بعد از اتمام باز از nat عکس بزارین این هات اسپاتی رو هم که الان راه انداختین پاک کنید

پاسخ در 1396/05/22 توسط
0

بله درسته الان وصل شد.

بعد از این باید چیکار کنم؟ لطفا بگید تا فردا صبح بلند شم ادامه بدم

پاسخ در 1396/05/23 توسط
آواتار
1

جواب 2تا سئوال اول بله است

پشنهاد می دم برای اینکه اشتباهی نکنی یک سر ترمینال 16تایی قرمز و از آخر ترمینال آبی یا مشکی رو شروه کنی به نصب کردن

اگر خونه کوچیک نباشه میتونی هر دو یا سه تا دوربین رو توی یک خونه بزنید برای خونه های دیگه هم میتونید از طرفی به آداپتور میخوره به هم اتصال بدی

نقشه اش رو کشیدم

ترمینال دوربینها
پاسخ در 1396/05/06 توسط
1

عرض کردم شما زمانی که داری از دستگاه خودت به میکروتیک vpn میزنید .دارین یک کانکشن میسازین. درسته؟

اون کانکشن بعد از کانکت شدن یک ip میگیره که اگر روش کلیک کنید میتونید ببینید چه ip گرفته

دوست عزیز شما فرمودین ip اینترنت رو توی هات اسپات رو binding کردین .پس چطور کانفیگ نکردین؟

دوست عزیز دوربینهای شما به یک دستگاه dvr وصل شده درسته؟ شما باید ببینید دستگاه dvr چه ipداره . وارد پنل تنظیمات dvr بشین و ip رو تنظیم کنید

ببخشید اینجوری میگم .چون نمیدم اطلاعات شما از میکروتیک چقدر است دارم میگم

میشه اول شبکه سمت دوربینها و dvrها رو درست کنیم و بعد از راه اندازی کامل بریم سمت اینکه چطور از بیرون بهشون وصل بشیم

پاسخ در 1396/05/21 توسط
0

و گزینه dhcp setup رو انتخاب کنید و در صفحه ای که بار میشه ether2 رو انتخاب کنید و در صفحه بعد ip رو اینجوری پر کنید

این قسمت که گفتید ether2 رو انتخاب میکنم ارور interface is slave میاد. چیکار کنم؟ اما ether۱ رو میشه انتخاب کرد

پاسخ در 1396/05/22 توسط
آواتار
0

شما باید بفرمائین تمامه یا نه

اگر مورد دیگه ای است من در خدمتم بفرمائید تا بریم جلو....

سئوال جالبی شد از سیم برق منبع تغذیه شروع شد و تا میکروتیک و تصویر گرفتن با موبایل پیش رفت...

پاسخ در 1396/05/23 توسط
0

الان درست زدم؟

الان درست زدم؟

||https://hardware.tosinso.com/files/get/2f8fba5f-2213-4dbf-add7-f2c584cb591e||
پاسخ در 1396/05/05 توسط
آواتار
1

خب الان یک زحمت بکشین و لپتاپ رو به پورت 3 وصل کنید و ببینید اینترنت دارین؟ یا با گوشی یا لپتاپ به وایرلس وصل بشین و ببینید اینترنت دارین؟

اگر اینترنت دارین بریم برای بقیه تنظیمات...

پاسخ در 1396/05/22 توسط
1

سلام

دوست عزیز برای گذاشتن لینک باید از گزینه لینک یا کد استفاده کنید این لینکی که گذاشتین مشخص نیست چیه؟

توی قسمت remote address خوده همون poolی که قبلا ساختین رو انتخاب میکردین نه اینکه یک ip از اون رو....

باید توی مودم وارد قسمت port forwarding یا virtual server بشید و پورت 1723 رو فوروارد کنید روی میکروتیک

اما قبلش فایروال روی مودم رو غیر فعال کنید...

پاسخ در 1396/05/20 توسط
0

نمیدونم چرا اینطوری شده بود اما وقتی مودم به روتر وصل بود کلا حتی نمیتونستم مستقیم هم به وایرلس مودم وصل بشم وقتی کابل مودم را از میکروتیک جدا کردم درست شد. کلا قاطی شده بود. واسه همین روتر رو ریست کردم.

کابلی که از مودم میاد رو نمیشه به پورت 2 وصل کنم؟ چون شما گفتید وصل کن ether۱ از اون لحظه دیگه هات اسپات رو هم باز نمی کرد. نمیدونم شاید اشتباهم همینجا باشه. مگه وقتی میگید ether۱ وصل کنم منظورتون این نیست وصل کنم پورت ۱ میکروتیک؟ اگه نه. پس باید مودم و دی وی آر رو پورت چند وصل کنم؟ مودم پورت 2 و دی وی آر پورت 3؟

پاسخ در 1396/05/22 توسط
آواتار
1

خب الان داخل روتر ping 8.8.8.8 رو دارین ؟

روتر رو یک بار خاموش روشن کنید و ببینید اینترنت برقرار شد؟

ip میگیره؟

پاسخ در 1396/05/23 توسط
0

فیش bnc رو وصل کردم اما نمیدونم برای سر فیش آداپتور دوربین از کجا باید بدونم مثبت و منفی اند که بهم وصل کنم

از سیم عکس گرفتم

وسط که معلومه bnc هست

مشکلم سمت چپ و راسته که میگن در اتصال مثبت و منفی کابل آداپتور باید دقت کرد

حالا آبی و قرمز باید به کدوم رنگ بخورن؟ از کجا بدونم مثبت و منفی ان؟

فیش bnc رو وصل کردم اما نمیدونم برای سر فیش آداپتور دوربین از کجا باید بدونم مثبت و منفی اند که بهم وصل کنم
از سیم عکس گرفتم
وسط که معلومه bnc هست
مشکلم سمت چپ و راسته که میگن در اتصال مثبت و منفی کابل آداپتور باید دقت کرد
حالا آبی و قرمز باید به کدوم رنگ بخورن؟ از کجا بدونم مثبت و منفی ان؟

||https://hardware.tosinso.com/files/get/fb347ed4-2130-4ac1-8751-95c3cc875458||
پاسخ در 1396/05/05 توسط
آواتار
0

چند تا برای خارج ساختمان میخوام نصب کنم و بقیه هم داخل

نمیدونم، از عکسی که چند پست بالاتر گذاشتم مشخص نیست که تمام مسه یا نه؟

پاسخ در 1396/05/06 توسط
آواتار
0

درسته. یادم رفته بود کانفیگ کنم. الان کانفیگ کردم connect شد

پاسخ در 1396/05/23 توسط
آواتار
0

اگه کابل پرینتر استفاده کنم مشکلی پیش نمیاد؟ کابل های پرینتر سه سیمه هست؟

پاسخ در 1396/05/05 توسط
آواتار
0

بله آیپی 192.168.2.39 میگیره. اما تو browser آیپی 192.168.2.40 که مال دی وی آر هست رو میزنم چیزی نمیاد

پاسخ در 1396/05/23 توسط
آواتار
0

نه پینگ نداره. destination host unreachable

از داخل میکروتیک هم پینگ میگیرم time out میاد

از تنظیمات dvr هم عکس گرفتم. قبلا که مستقیم به مودم وصل میکردم. توی dvr قسمت nat گزینه ip external آیپی ثابت می اومد اما الان هیچ آیپی نشون نمیده اونجا

نه پینگ نداره. destination host unreachable
از داخل میکروتیک هم پینگ میگیرم time out میاد
از تنظیمات dvr هم عکس گرفتم. قبلا که مستقیم به مودم وصل میکردم. توی dvr قسمت nat گزینه ip external آیپی ثابت می اومد اما الان هیچ آیپی نشون نمیده اونجا

||https://hardware.tosinso.com/files/get/5549727c-32b5-4ae1-9ecd-721fe393dc5f||

||https://hardware.tosinso.com/files/get/87f2fac5-79ca-4fec-a377-f18ef62d7627||

نه پینگ نداره. destination host unreachable
از داخل میکروتیک هم پینگ میگیرم time out میاد
از تنظیمات dvr هم عکس گرفتم. قبلا که مستقیم به مودم وصل میکردم. توی dvr قسمت nat گزینه ip external آیپی ثابت می اومد اما الان هیچ آیپی نشون نمیده اونجا

||https://hardware.tosinso.com/files/get/5549727c-32b5-4ae1-9ecd-721fe393dc5f||

||https://hardware.tosinso.com/files/get/87f2fac5-79ca-4fec-a377-f18ef62d7627||
پاسخ در 1396/05/23 توسط
آواتار
1

مگه همراه dvr یک cd نبود؟ اگر دقت کنید داخل Cd نرم افزار برای گوشی هم هست

به سایت هایک ویژن هم سری بزنید بد نیست

پاسخ در 1396/05/07 توسط
1

توی عکسی که از بیندینگ dvr گذاشتین اگر دقت کنید مستطیل آخر توی صفحه ای که ip دستگاه dvr رو دادین الان روی regular است

اون رو تغییر بدین و روی bypass بزارین

ip داخل dvr هم یک جوریه ببنید نباید ip اینجوری وارد بشه؟

Code
192.168.002.040
پاسخ در 1396/05/23 توسط
0

بله درسته مشکل از regular بود

الان هم پینگ دارم و هم تصویر گرفتم

دیگه تمومه؟ کار دیگه ای نمیخواد کنم؟

پاسخ در 1396/05/23 توسط
آواتار
0

وقتی کانکت میشم و تو winbox میرم ppp تب active connctions نشون میده که کانکت شده که قسمت address یه آیپی نوشته.

از کجا باید بدونم ip از رنج دوربینهاست؟

در شبکه هات اسپات رو راه ننداختم! باید هات اسپات درست کنم؟

نمیدونم ip دوربینها چیه و از کجا باید بیارمشون که بخوام تو binding بذارم. فقط تو binding آیپی ثابت اینترنت رو گذاشتم!

پاسخ در 1396/05/21 توسط
آواتار
1

این که نمیشه همه چی درسته اما اینترنت نداره؟

فکر میکنم یک جای کار دارین اشتباه میکنید

می خواین روتر رو خاموش کنید و یک رلکس کنید و دوباره ادامه بدین؟

یا میخواین بزارین همین جوری باشه تا فردا

پاسخ در 1396/05/23 توسط
0

مراحلی که گفتید رفتم

عکس

مراحلی که گفتید رفتم

عکس

||https://hardware.tosinso.com/files/get/3fb9ef62-7eeb-4614-a94d-f366ad13a341||

||https://hardware.tosinso.com/files/get/b473a200-975c-49c3-b627-facc57bf0d31||

||https://hardware.tosinso.com/files/get/5670717f-71bb-49a0-8a10-e53c7713faeb||

||https://hardware.tosinso.com/files/get/1363af4e-caba-4947-a3a5-609eca89f846||

مراحلی که گفتید رفتم

عکس

||https://hardware.tosinso.com/files/get/3fb9ef62-7eeb-4614-a94d-f366ad13a341||

||https://hardware.tosinso.com/files/get/b473a200-975c-49c3-b627-facc57bf0d31||

||https://hardware.tosinso.com/files/get/5670717f-71bb-49a0-8a10-e53c7713faeb||

||https://hardware.tosinso.com/files/get/1363af4e-caba-4947-a3a5-609eca89f846||

مراحلی که گفتید رفتم

عکس

||https://hardware.tosinso.com/files/get/3fb9ef62-7eeb-4614-a94d-f366ad13a341||

||https://hardware.tosinso.com/files/get/b473a200-975c-49c3-b627-facc57bf0d31||

||https://hardware.tosinso.com/files/get/5670717f-71bb-49a0-8a10-e53c7713faeb||

||https://hardware.tosinso.com/files/get/1363af4e-caba-4947-a3a5-609eca89f846||

مراحلی که گفتید رفتم

عکس

||https://hardware.tosinso.com/files/get/3fb9ef62-7eeb-4614-a94d-f366ad13a341||

||https://hardware.tosinso.com/files/get/b473a200-975c-49c3-b627-facc57bf0d31||

||https://hardware.tosinso.com/files/get/5670717f-71bb-49a0-8a10-e53c7713faeb||

||https://hardware.tosinso.com/files/get/1363af4e-caba-4947-a3a5-609eca89f846||
پاسخ در 1396/05/22 توسط
آواتار
0

دوست عزیز عکسی که کشیدین دقیقا درسته و دقیقا همین کار رو انجام بدین

لطفا هر دو تا سیمی که میخواین توی یک خونه قرار بدین رو اول به هم بپیچین و بعد داخل خونش بزارین و پیچ رو محکم کنید

پاسخ در 1396/05/06 توسط
0

آیپی مودمم 192.168.1.1 و میکروتیک 192.168.1.2 آیپی dvr 192.168.1.64 گذاشتم. پس dvr رو بذارم 192.168.1.3؟ به نظرم قدم به قدم بریم جلو بهتره.

پاسخ در 1396/05/22 توسط
آواتار
1

شما سیم یک هم برای برق از الکتریکی بگیری کارت راه میفته اگر دقت کنید روی سیمهایی سفید که جفتی(تک زوج) به هم وصل هستند روی یکیش علامت داره که اون علامت روی کل طول سیم وجود داره که میتونی ازش استفاده کنی...

من اگر جای شما بودم یک تیکه چوب یا قاب مرتب میگرفتم و هم آداپتور و هم ترمینال رو توی قاب یا روی چوب پیچ میکردم تا کار مرتب و تمیز باشه و همه کابلهای برق میکشیدم تا توی قاب یا چوب...

پاسخ در 1396/05/06 توسط
0

من طبق پست شما پیش رفتم

این پست

و بعد وارد سربرگ action بشین و گزینه جلو action رو masqurade بزارین و ok کنید

دوباره ip رو بزنید و گزینه route رو انتخاب کنید و در صفحه ای که باز میشه گزینه + رو بزنید و در صفحه ای که باز میشه فقط مستطیل جلو gateway رو با ip 192.168.1.1 پرکنید و ok کنید

حالا از این به بعد باید چیکار کنم؟

پاسخ در 1396/05/22 توسط
آواتار
0
1

الان باید ping رو بعد از زدن vpn داشته باشین

پاسخ در 1396/05/23 توسط
0

۱

پاسخ در 1396/05/20 توسط
آواتار
1

اگر به عکسی که کشیدم دقت کنید

ترمینال شما 16 تا خونه داره یعنی از خونه یک تا 16 .درسته؟

خب شما سیم قرمز آداپتور رو وصل کنید به خونه 1 و سیم آبی آداپتور رو وصل کنید به خونه 16 . یعنی یکی این سر یکی به اون سر ترمینال....

اگر به عکسی که کشیدم دقت کنید من سیمهای سمت آداپتور رو از خود آداپتور فقط دوتا سیم آوردم و بقیه رو از همون دوتا سیم به خونه های بعدی وصل کردم یعنی شما دوتا سیم از آداپتور میگیری و برای بقیه خونه ها از همون دوتا انشعاب میگیری

پاسخ در 1396/05/06 توسط
0

هات اسپات رو تنظیم کردم و هیچ مشکلی نداشت و صفحه یوزر پسورد میاد بالا

و dvr رو توی binding قرار دادم

این عکساش

هات اسپات رو تنظیم کردم و هیچ مشکلی نداشت و صفحه یوزر پسورد میاد بالا
و dvr رو توی binding قرار دادم
این عکساش

||https://hardware.tosinso.com/files/get/8a446b50-1021-47ad-a331-02553f797c37||

||https://hardware.tosinso.com/files/get/632d8e2a-eae6-41af-bced-ebadce46e5f1||

||https://hardware.tosinso.com/files/get/e3e8bc62-2f20-4754-ba3a-adf577a2349a||

||https://hardware.tosinso.com/files/get/59bf81ab-ef74-4c7a-8271-3a042a259c0e||

||https://hardware.tosinso.com/files/get/5fb49615-c711-4740-b5b4-fe054b0a01ab||

هات اسپات رو تنظیم کردم و هیچ مشکلی نداشت و صفحه یوزر پسورد میاد بالا
و dvr رو توی binding قرار دادم
این عکساش

||https://hardware.tosinso.com/files/get/8a446b50-1021-47ad-a331-02553f797c37||

||https://hardware.tosinso.com/files/get/632d8e2a-eae6-41af-bced-ebadce46e5f1||

||https://hardware.tosinso.com/files/get/e3e8bc62-2f20-4754-ba3a-adf577a2349a||

||https://hardware.tosinso.com/files/get/59bf81ab-ef74-4c7a-8271-3a042a259c0e||

||https://hardware.tosinso.com/files/get/5fb49615-c711-4740-b5b4-fe054b0a01ab||

هات اسپات رو تنظیم کردم و هیچ مشکلی نداشت و صفحه یوزر پسورد میاد بالا
و dvr رو توی binding قرار دادم
این عکساش

||https://hardware.tosinso.com/files/get/8a446b50-1021-47ad-a331-02553f797c37||

||https://hardware.tosinso.com/files/get/632d8e2a-eae6-41af-bced-ebadce46e5f1||

||https://hardware.tosinso.com/files/get/e3e8bc62-2f20-4754-ba3a-adf577a2349a||

||https://hardware.tosinso.com/files/get/59bf81ab-ef74-4c7a-8271-3a042a259c0e||

||https://hardware.tosinso.com/files/get/5fb49615-c711-4740-b5b4-fe054b0a01ab||

هات اسپات رو تنظیم کردم و هیچ مشکلی نداشت و صفحه یوزر پسورد میاد بالا
و dvr رو توی binding قرار دادم
این عکساش

||https://hardware.tosinso.com/files/get/8a446b50-1021-47ad-a331-02553f797c37||

||https://hardware.tosinso.com/files/get/632d8e2a-eae6-41af-bced-ebadce46e5f1||

||https://hardware.tosinso.com/files/get/e3e8bc62-2f20-4754-ba3a-adf577a2349a||

||https://hardware.tosinso.com/files/get/59bf81ab-ef74-4c7a-8271-3a042a259c0e||

||https://hardware.tosinso.com/files/get/5fb49615-c711-4740-b5b4-fe054b0a01ab||

هات اسپات رو تنظیم کردم و هیچ مشکلی نداشت و صفحه یوزر پسورد میاد بالا
و dvr رو توی binding قرار دادم
این عکساش

||https://hardware.tosinso.com/files/get/8a446b50-1021-47ad-a331-02553f797c37||

||https://hardware.tosinso.com/files/get/632d8e2a-eae6-41af-bced-ebadce46e5f1||

||https://hardware.tosinso.com/files/get/e3e8bc62-2f20-4754-ba3a-adf577a2349a||

||https://hardware.tosinso.com/files/get/59bf81ab-ef74-4c7a-8271-3a042a259c0e||

||https://hardware.tosinso.com/files/get/5fb49615-c711-4740-b5b4-fe054b0a01ab||
پاسخ در 1396/05/23 توسط
آواتار
0

الان رفتم خریدم. 16 تا خونه داره . حالا برای نصبش باید سیم آبی و قرمز که از منبع تغذیه میاد رو به دوتا خونه وصل کنم؟

بعد روبروشون که اونطرفش میشه باید کابل مشکی و قرمز وصل کنم؟ برای دوربین های دوم و سوم و ... باید برای هر دوربین وصل کنم به دو تا از این خونه ها؟ اما اینا چطوری به همدیگه وصل میشن و ارتباط برقرار میکنن؟ وسطشون که میبینم پلاستیکه و به همدیگه وصل نمیشه که همه خونه ها برق برسه. همه شون جدا از همدیگه ان. فقط دو تا خونه که روبروی همدیگه ان به هم وصلن. یعنی اشتباه نصب می کنم؟

منظورم از خونه و ... تو عکس نشون دادم

الان رفتم خریدم. 16 تا خونه داره . حالا برای نصبش باید سیم آبی و قرمز که از منبع تغذیه میاد رو به دوتا خونه وصل کنم؟
بعد روبروشون که اونطرفش میشه باید کابل مشکی و قرمز وصل کنم؟ برای دوربین های دوم و سوم و ... باید برای هر دوربین وصل کنم به دو تا از این خونه ها؟ اما اینا چطوری به همدیگه وصل میشن و ارتباط برقرار میکنن؟ وسطشون که میبینم پلاستیکه و به همدیگه وصل نمیشه که همه خونه ها برق برسه. همه شون جدا از همدیگه ان. فقط دو تا خونه که روبروی همدیگه ان به هم وصلن. یعنی اشتباه نصب می کنم؟

منظورم از خونه و ... تو عکس نشون دادم

||https://hardware.tosinso.com/files/get/e323c0b3-3bc5-421d-84e0-b4d5ab7e701e||
پاسخ در 1396/05/06 توسط
آواتار
1

دوست عزیز سرعت اینترنت رو با سرعت وایرلس مقایسه نکنید مشخصه که کندتر است

دوست عزیز داخل تنظیمات dvr یک تنظیمی داره که من الان اسمش رو یادم رفته اما بعضی از dvr ها دارن که برای ارتباط با گوشی استفاده میشه . فکر میکنم از اون استفاده کنید بهتر باشه

یعنی موقعی که می خواین تصویر رو ارسال کنه با فرمت خاصی ارسال میکنه که سرعت زیادی نمیخواد

از نرم افزار خوده dvr دارین روی گوشی استفاده میکنید؟

پاسخ در 1396/05/07 توسط
1

پشت سر هم پست دادیم و قاطی شد

ببینید الان کابل شبکه به پورت3 (ether3) وصل نیست چون کنارش حرف R نیومده بخاطر همین dhcp سرور قرمز شده

یک زحمت بکشین بریج رو هم درست کنید و یک عکس ازش برام بزارین و وقتی میخواین dhcp رو تعریف کنید روی بریج تعریف کنید

پاسخ در 1396/05/22 توسط
0

ترمینال مثبت و منفی نداره؟ یعنی فرقی نمیکنه سیم آبی یا قرمز که از آداپتور میاد کجا وصل بشه؟

یا فرقی نداره سیم مشکی و قرمز که از دوربین میاد کجا وصل بشه؟

پاسخ در 1396/05/06 توسط
آواتار
1

الان اگر کسی بخواد به تصاویر دسترسی داشته باشه باید vpn سرور و میکروتیک رو هک کنه که کمی دور از ذهن است البته میتونید تنظیماتی روی میکروتیک انجام بدین تا امنیت میکروتیک رو هم ببرین بالا

پاسخ در 1396/05/23 توسط
0

به پورت 3 چیزی وصل نیست من دارم میبینم وگرنه یک حرف R اولش میومد

پاسخ در 1396/05/22 توسط
1

میترسم اسم ببرم و تبلیغ بشه اما از همین برندهای ایرانی ببینید کدومش باتری میخوره

فکر میکنم از 1.5 تا 2 کیلو بگیرین که باتری اکسترنال بخوره کارتون رو راه میندازه

از نمایندگیشون بپرسین ارزون ترین مدلی که باتری خارجی می خوره کدومه و همون رو بگیرین کفایته البته باتری مورد نظر...

پاسخ در 1396/05/08 توسط
1

این ترمینال که شما عکسشو گزاشتید ترمینال onboard هست.شما هر الکتریکی که برید و بگید ترمینال برق میخواین ایم مدلی که در عکس هست رو میدن.همین و بخرید

ترمینال برق
پاسخ در 1396/05/06 توسط
0

الان وی پی ان وصل میشه اما نمیتونه تصویر بگیره از دوربین.

اصلا وقتی وی پی ان رو کانکت میکنم دیگه هیچ سایتی باز نمیشه

برای port forwarding فقط باید 1723 بدم؟ چیز دیگه ای نمیخواد؟

اینکه گفته بودید قبلش firewall رو غیرفعال کن، FIREWALL SETTINGS چک کردم Enable Attack Prevent تیک نخورده بود اما گزینه هایی مثل Icmp Echo و ... تیک داشتن. میتونه از اینا باشه؟

توی هات اسپات آی پی اینترنت رو binding کردم

عکس

الان وی پی ان وصل میشه اما نمیتونه تصویر بگیره از دوربین.
اصلا وقتی وی پی ان رو کانکت میکنم دیگه هیچ سایتی باز نمیشه
برای port forwarding فقط باید 1723 بدم؟ چیز دیگه ای نمیخواد؟
اینکه گفته بودید قبلش firewall رو غیرفعال کن، FIREWALL SETTINGS چک کردم Enable Attack Prevent تیک نخورده بود اما گزینه هایی مثل Icmp Echo و ... تیک داشتن. میتونه از اینا باشه؟

توی هات اسپات آی پی اینترنت رو binding کردم
عکس

||https://hardware.tosinso.com/files/get/562262b1-594b-42e9-a53b-a94b9b7e1658||
پاسخ در 1396/05/21 توسط
آواتار
1

3تا pool فرقی با هم نمیکنن و احتمالا هر بار که dhcp سرور رو کانفیگ کردین ساخته شده

local ip رو ip ثابت بزارین .اما اگر وصل نشد عوض کنید و ip مودم بزارین

از روی مودم پورت 1723 رو فوروارد کردین روی میکروتیک؟

پاسخ در 1396/05/23 توسط
0

از ترمینالی که خریدم عکس گرفتم

بر اساس توضیح شما باید سیم قرمز رو به خونه اول وصل کنم و آبی رو به آخر. بعد باید یه سیم آبی کوچیک ببرم و لخت کنم بذارمش تو خونه آخری و پیچش کنم و از این طرفش هم لخت کنم بدم خونه بغلی. و برای قرمزم همینکارو کنم. درسته؟

وقتی تو یه خونه میخوام دو تا سیم آبی بذارم اگه سر دوتاشون وقتی لختن روی هم دیگه بذارم و به همدیگه برخورد کنن و پیچ کنم اتصال نمیکنه و مشکلی پیش نمیاد؟

از ترمینالی که خریدم عکس گرفتم
بر اساس توضیح شما باید سیم قرمز رو به خونه اول وصل کنم و آبی رو به آخر. بعد باید یه سیم آبی کوچیک ببرم و لخت کنم بذارمش تو خونه آخری و پیچش کنم و از این طرفش هم لخت کنم بدم خونه بغلی. و برای قرمزم همینکارو کنم. درسته؟

وقتی تو یه خونه میخوام دو تا سیم آبی بذارم اگه سر دوتاشون وقتی لختن روی هم دیگه بذارم و به همدیگه برخورد کنن و پیچ کنم اتصال نمیکنه و مشکلی پیش نمیاد؟

||https://hardware.tosinso.com/files/get/64668bf5-45d2-45dd-ac52-961df19c92c2||
پاسخ در 1396/05/06 توسط
آواتار
0

خوب شد گفتید راه حل استاندارد ترمیناله. واقعا همینطوری پیچیدن خوب نیست

تو گوگل در مورد ترمینال سرچ کردم اما چیز زیادی دستگیرم نشد یه عکس پیدا کردم همینه؟. بخوام بخرم باید بگم بهم ترمینال بدن؟ مشخصات دیگه ای نداره؟

خوب شد گفتید راه حل استاندارد ترمیناله. واقعا همینطوری پیچیدن خوب نیست
تو گوگل در مورد ترمینال سرچ کردم اما چیز زیادی دستگیرم نشد یه عکس پیدا کردم همینه؟. بخوام بخرم باید بگم بهم ترمینال بدن؟ مشخصات دیگه ای نداره؟

||https://hardware.tosinso.com/files/get/edfab9c1-562a-4031-b6f7-1696de2f03c4||
پاسخ در 1396/05/06 توسط
آواتار
0

این عکس

این عکس

||https://hardware.tosinso.com/files/get/02d78ff3-15eb-4d20-b94a-0044e79f176e||

آیپی مودمم 192.168.1.1

آیپی مودمم 192.168.1.1

پاسخ در 1396/05/20 توسط
آواتار
0

البته کامل تر بگید که فردا صبح بتونم تمومش کنم

پاسخ در 1396/05/23 توسط
آواتار
0

همین نقشه ای که کشیدین درسته

دوست عزیز شما رنگ قرمز دارین که به قرمز وصل میشه و فقط یک رنگ دیگه میمونه حالا اون اگر آبی یا مشکی است زیاد سخت نگیرین و بهم وصل کنید .شما فقط قرمز رو به قرمز وصل کنید و اون رنگهای باقی مونده رو هم به هم درسته آبی به آبی یا مشکی...

پاسخ در 1396/05/07 توسط
0

پورت ها رو اشتباه نکردم؟ پورت 2 مودم وصل کردم

پورت ۳ dvr

پاسخ در 1396/05/23 توسط
آواتار
0

نصب کردم و تصویر دوربین یک رو با dvr دریافت کردم

حالا میخوام دوربین دوم رو هم وصل کنم. طبق عکسی که گذاشتم.

باید برای دوربین دوم چسب دور سیم رو باز کنم و سیم دوربین دوم رو وصل کنم به همین سیم آبی و قرمز و یه کابل کواکسیال دیگه هم بکشم براش؟

یعنی سیم برق همه دوربینا مشترک میشه؟

نصب کردم و تصویر دوربین یک رو با dvr دریافت کردم
حالا میخوام دوربین دوم رو هم وصل کنم. طبق عکسی که گذاشتم.
باید برای دوربین دوم  چسب دور سیم رو باز کنم و  سیم دوربین دوم رو وصل کنم به همین سیم آبی و قرمز و یه کابل کواکسیال دیگه هم بکشم براش؟
یعنی سیم برق همه دوربینا مشترک میشه؟

||https://hardware.tosinso.com/files/get/af73b1a5-88b7-41fa-9f35-786d101fb721||
پاسخ در 1396/05/05 توسط
آواتار
0

توی قسمت remote address فقط میشه آیپی وارد کنم . به صورت انتخابی نیست که خود poolی که قبلا ساختم رو انتخاب کنم

باید چیکار کنم؟

توی مودم port forwarding پورت دادم 1723 و server ip address هم آیپی میکروتیک رو دادم . همون آیپی که با ۱۹۲.۱۶۸ شروع میشه و باهاش وارد تنظیمات میکروتیک از طریق مرورگر میشم

پاسخ در 1396/05/20 توسط
آواتار
1

برای اون نرم افزار راه دیگه ای نداره

اما برای امنیت میتونید یک vpn سرور راه بندازین تا اول با vpn به شبکه داخلی وصل بشن و بعد دوربینها رو ببینند

وقتی vpn می زنید یک تونل امن و رمز گذاری شده بین گوشی شما و سرور vpn تشکیل میشه که امنیت قابل قبولی داره....

پاسخ در 1396/05/07 توسط
1

با کابل روی پورت 3 امتحان کنید ببینید اونجا هم ipمیگیره و اینترنت رو دارین؟

پاسخ در 1396/05/23 توسط
1

دوست عزیز کار خطرناکیه چون وقتی دوشاخ رو به برق وصل میکنید برق توی کابلها در جریانه و اگر اون سر کابل به جایی بخوره برق میگیره

اگر مواظب باشین مشکلی نیست

پاسخ در 1396/05/05 توسط
1

نه ترمینال مثبت و منفی نداره ، فقط دقت کن که سرهای قرمز به هم و سرهای آبی و مشکی به هم وصل بشن

شما اگر برین بخرین و از نزدیک ببینید میبینین هیچی نداره فقط یک لوله کوچیک داره گه سیم توش جا میخوره و یک پیچ داره که باهاش سیم رو توی لوله محکم می کنید فقط دقت کنید سیمهای قرمز به هم و سیمهای مشکی و ابی بهم وصل بشن

پاسخ در 1396/05/06 توسط
1

هات اسپات رو روی bridge1 راه بندازین و dvr رو توی binding قرار بدین...

پاسخ در 1396/05/23 توسط
0

بله. عکسشو گرفتم

پینگم دارم

بله. عکسشو گرفتم
پینگم دارم

||https://hardware.tosinso.com/files/get/c2ee85ff-f92b-400e-a822-93d6bc111b21||
پاسخ در 1396/05/23 توسط
آواتار
1

وایرلس رو فعال کنید...

هنوز پورت 3 رو با وایرلس بریج نکردین

لطفا پورت 3 رو با وایرلس بریج کنید و تنظیمات dhcp server رو روی بریج تنظیم کنید و عکس بزارین تا بریم مرحله بعد...

پاسخ در 1396/05/22 توسط
1

توی پروفایل شما ip مودم رو بده

برای secret هم اصلا ip نده و فقط پروفایلی که ساختین رو انتخاب کنید

پاسخ در 1396/05/20 توسط
1

اره خوبه

خب الان اونجا شبکه دارین یا فقط همین dvr رو میخواین به میکروتیک و اینترنت وصل کنید

یعنی یوزرهای دیگه هم باید ازین میکروتیک استفاده کنند یا فقط همین dvr است؟

پاسخ در 1396/05/08 توسط
1

با دیدن عکسها فهمیدم

اون رول masqurade رو اشتباه نوشتین

من عرض کردم جلوی src.address شما ipرو اینجوری وارد کنید

Code
192.168.2.0/24

اما شما عدد 24 رو وارد نکردین و فقط نوشتین 192.168.2.0

لطفا درست کنید. توی فایروال قسمت nat

پاسخ در 1396/05/23 توسط
0

نوشته v12 و 10A

برای 6 تا دوربین میخوام. برای هشت تا هم جواب میده؟

پس گفتید سیم برق بقیه دوربینا رو هم به همین سیم قرمز و آبی وصل کنم. سر همه سیم های برق دوربین ها رو لخت کنم و بپچیونم به همدیگه چسب بزنم روشون؟ درسته؟

پاسخ در 1396/05/05 توسط
آواتار
0

دوست عزیز درباره منبع تغذیه بله درست هست چیزی که گفتید ولی bnc اشتباه وصل شده

bnc
bnc

شما مغزی رو به وصط وصل میکنی.سیم دور مغزی رو به کناره bnc و اون شیلدی که گفتم (همون ورقه فلزی که روی سیم دور شیلد هست ) رو قطع میکنی

پاسخ در 1396/05/05 توسط
1

دوست عزیز در کابلهای 3 سیم شما فقط به رنگ آبی و قهوه ای نیاز دارین و کابل زرد سیم ارت است که نیازی بهش ندارین

شما یک کابل بگیرین که دوتا سیم هم داشته باشه کارتون راه میفته

اگر هم 3سیم وصل کنید سیمهای رنگ آبی و قهوه ای رو استفاده کنید

پاسخ در 1396/05/05 توسط
1

دوست عزیز هات اسپاتی که الان موجود است رو کامل پاک کنید

توی روتر ping 8.8.8.8 رو دارین؟

از سربرگ اول و دوم گزینه bridge عکس بزارین

هات اسپات رو دوباره بسازین و از هر مرحله عکس جدا گانه بزارین و بعد از پایان از nat عکس بزارین

پاسخ در 1396/05/22 توسط
0

dvr رو به مودم adsl وصل کردم و با اپلیکیشن مخصوص خود دوربین ip دادم و تصویر اومد

اما وقتی از اینترنت میخوام چک کنم تصویر delay شدید داره. اصلا نمیشه روش حساب کرد

باید تنظیمات خاصی انجام بدم؟ یا upstream باید بالا باشه؟ از مخابرات اینترت گرفتم

پاسخ در 1396/05/07 توسط
آواتار
0

دوست عزیز لینکی که گذاشتین درسته اما بد متوجه شدین

شما باید روی گوشی یک کانکشن vpn درست کنید و یوزر و پس رو باید توی اون کانکشن بزنید

اصلا روی dvr لازم نیست چیزی ست کنید

باید روتر میکروتیک رو تنظیم و داخلش یوزر و پس تعریف کنید و اون یوزر و پس و ip ثابت رو روی کانکشنی که توی موبایل میسازین وارد کنید تا بتونید به میکروتیک وصل بشین و ازونجا به دوربینها رو باز کنید

پاسخ در 1396/05/08 توسط
0

local ip رو ip ثابت گذاشتم اما وصل نشد و عوض کردم و ip مودم گذاشتم بازم وی پی ان وصل نشد

دفعه قبل وصل میشد!

( با گوشیم vpn درست میکنم و آیپی ثابت اینترنتی و یوزپسورد رو میدم connect نمیشه و ارور unsuccessful نشون میده)

این عکس از port forwarding

local ip رو ip ثابت گذاشتم اما وصل نشد و عوض کردم و ip مودم گذاشتم بازم وی پی ان وصل نشد
دفعه قبل وصل میشد!

( با گوشیم vpn درست میکنم و آیپی ثابت اینترنتی و یوزپسورد رو میدم connect نمیشه و ارور unsuccessful نشون میده)

این عکس از port forwarding

||https://hardware.tosinso.com/files/get/c7e46043-e8cc-4a0a-b6d4-e1dd96629eaa||
پاسخ در 1396/05/23 توسط
آواتار
0

با وایرلس وصل شدم ولی اینترنت ندارم

پاسخ در 1396/05/22 توسط
آواتار
0

۲ ساعت

پاسخ در 1396/05/08 توسط
آواتار
0

آیپی دستگاه vr رو پیدا کردم حالا باید چیکار کنم؟

اینکه میگید اگر روش کلیک کنید میتونید ببینید چه ip گرفته. منظورتون داخل winbox هست یا منظورتون موقعی که با موبایل کانکت میشم هست؟ با موبایل کانکت میشم روی کانکشن میزنم آیپی نشون نمیده و هیچی send و recive نمیشه. اما اگه منظورتون توی winbox هست اونجا وقتی کلیک میکنم. تب active connections قسمت address یه آیپی میاد.

اینکه میگید (دوست عزیز شما فرمودین ip اینترنت رو توی هات اسپات رو binding کردین پس چطور کانفیگ نکردین؟ ) من فقط همونکاری که شما گفتید رو کردم. توی هات اسپات فقط ip binding کردم. نمیدونم باید کار دیگه ای کنم یا نه.

پاسخ در 1396/05/22 توسط
آواتار
2

نه دوست عزیز حتی با دیدن و لمس کردن هم شاید نشه تشخیص داد که مسش چقدر است اما گاهی روی سیم مینویسه

شما زیاد سخت نگیر سعی کن بیشتر از 6 یا 7 تا دوربین وصل نکنی برای ترمینال هم عکس زیر رو براتون گذاشتم

ترمینال برق
پاسخ در 1396/05/06 توسط
1

دوست عزیز چون برق ac است زیاد فرق نمیکنه شما هرکدوم رو وصل کنید درست است

اگر کابل دو سیم بگیرین دیگه رنگش مهم نیست

نه سر دوشاخ فاز و نول نداره

شما دوتا سیم و یک دوشاخ بگیر و یک سر سیمها رو به دوشاخ و سر دیگش رو به آداپتور وصل کن تمامه

پاسخ در 1396/05/05 توسط
1

این سوکتهایی که با فلش نوشتین چهار سیم فکر میکنم به دوربین میخوره پس باید سمت bnc بخوره

دقت کنید این ترمینال یک سمتش آداپتور میخوره و یک سمتش برق دوربینها..

پاسخ در 1396/05/07 توسط
0

خب ببینید توی بروزر یا نرم افزار میتونید dvr رو باز کنید؟

پاسخ در 1396/05/23 توسط
0

داخل روتر ping 8.8.8.8 رو دارم

خاموش روشن کردم اما اینترنت برقرار نشد

پاسخ در 1396/05/23 توسط
آواتار
1

دوست عزیز تنظیماتی که من نوشتم برای روتری است که قبلا هیچ تنظیمی روش انجام نشده

ظاهرا روتر شما قبلا روش تنظیماتی انجام شده که این پیغام میاد ..

اگر تنظیمات قبل رو لازم ندارین روتر رو یک بار ریست کنید و دوباره از اول تنظیم کنید

اگر تنظیمات قبلی رو لازم دارین باید عکس بزارین تا ببینم چه تنظیماتی است تا بر اساس همون تنظیمات من هم تنظیمات خودم رو بگم...

پاسخ در 1396/05/22 توسط
1

معمولا دوربینهای شما (آنالوگ) حدود 1 آمپر برق مصرف میکنند پس اگر 10 A باشه پس میتونه تا 10 تا دوربین رو جواب بده اما همیشه یک مقدار خطای آداپتور و یک مقدار افت رو روی کابلها در نظر میگیرن و برای 10 آمپر بیشتر از 7 تا دوربین پیشنهاد نمیدم البته بازم به کیفیت آداپتور شما بستگی داره ممکنه آداپتور خوبی باشه تا 10 تا دوربین رو هم جواب بده

برای سیم برق هم اگر سیمها رو لخت و بهم بپیچین خوبه اما راه حل استاندارد اینه که همه رو به یک ترمینال وصل کنید و راه دیگه هم اینه که بعد از اینکه پیچوندین جایی که سیمها رو به هم پیچیدین قلع اندود و لحیم کنید

پاسخ در 1396/05/05 توسط
1

ازین جا به بعد میریم سراغ هات اسپات اما میخوام ببینم چطور تنظیم میکنید

پس لطفا از هر صفحه یک عکس بزارین...

پاسخ در 1396/05/23 توسط
0

عکس از Nat

عکس از Nat 

||https://hardware.tosinso.com/files/get/8329ceb6-c445-4fa8-9c34-c2c6ad2ac015||

عکس از آی پی دستگاه dvr که توی binding گفتید بذارم

||https://hardware.tosinso.com/files/get/c8e4211d-391e-45a9-9def-5ae738a40de9||

حالا هات اسپات رو چیکار کنم که فعال بشه. اصلا نمیاد. به وایرلس که وصل میشم همینطوری از اینترنت استفاده میشه. اصلا صفحه یوزرپسورد hotspot نمیاد

عکس از آی پی دستگاه dvr که توی binding گفتید بذارم

عکس از Nat 

||https://hardware.tosinso.com/files/get/8329ceb6-c445-4fa8-9c34-c2c6ad2ac015||

عکس از آی پی دستگاه dvr که توی binding گفتید بذارم

||https://hardware.tosinso.com/files/get/c8e4211d-391e-45a9-9def-5ae738a40de9||

حالا هات اسپات رو چیکار کنم که فعال بشه. اصلا نمیاد. به وایرلس که وصل میشم همینطوری از اینترنت استفاده میشه. اصلا صفحه یوزرپسورد hotspot نمیاد

حالا هات اسپات رو چیکار کنم که فعال بشه. اصلا نمیاد. به وایرلس که وصل میشم همینطوری از اینترنت استفاده میشه. اصلا صفحه یوزرپسورد hotspot نمیاد

پاسخ در 1396/05/22 توسط
آواتار
0

من به پورت 4 کابل وصل کردم به لپ تاپ برای winbox

الان نگاه کردم . پورت 2 مودم وصل شده. پورت 3 دی وی آر

پاسخ در 1396/05/22 توسط
آواتار
0

dvr رو باید به روتر میکروتیک وصل کنم؟ آی پی dvr رو اونجا که عکس گذاشتم وارد کنم؟

dvr رو باید به روتر میکروتیک وصل کنم؟ آی پی dvr رو اونجا که عکس گذاشتم وارد کنم؟

||https://hardware.tosinso.com/files/get/276f2f79-20c1-4e12-b7d8-8ed26104a2ec||
پاسخ در 1396/05/08 توسط
آواتار
0

الان میخوام برم کابل دو سیم بگیرم آبی رو باید به نول وصل کنم و مشکی رو به فاز؟

بعدش فرق نمیکنه اون طرف سیم، رنگ آبی و مشکی رو به هر طرف دو شاخه بزنم؟ یا سر دو شاخه هم فاز و نول داره؟

پاسخ در 1396/05/05 توسط
آواتار
0

ابی به مشکی

قرمز به قرمز

نیازی ندارید الان ولی باز اگر خواستید پاساژ امجد هست

پاسخ در 1396/05/07 توسط
1

آیا pppرو هم کانفیگ کردین؟

پاسخ در 1396/05/23 توسط
1

توی dhcp سرور اشتباه دارین

شما ether3 و وایرلس رو با هم بریج کردین پس زمانی که دارین dhcp server رو کانفیگ میکنید همون اول باید بجای ether3 گزینه bridge1 رو انتخاب کنید

اگر دقت کنید dhcp قرمز است پس درست نیست و درست کار نمیکنه

پاسخ در 1396/05/22 توسط
1

برای رنگ و و وصل کردن سیمها بله دقیقا همین کار رو انجام بدین طبق نقشه و رنگهایی که گفتین

از همونجایی که آداپتور رو گرفتین بپرسین بهتون میگن کجا ازین جعبه های آماده میتونید پیدا کنید

البته این جعبه یک چیز دست ساز است و ممکنه توی بعضی از شهرهای بزرگ و تهران باشه اما اگر هم نبود من عرض کردم خودتون یک جعبه بگیرین و داخلش آداپتور و ترمینال رو ببندین

از الکتریکیها بپرسین جعبه فیوز دارن بهتون جعبه های مختلفی نشون میدن که میتونید داخل اونها نصب کنید

پاسخ در 1396/05/07 توسط
1

برند ایرانی هم هست که مخصوص دوربین مدار بسته باشه.دقیقا به تعداد دوربین خروجی داره و وات های مختلف

پاسخ در 1396/05/09 توسط
1

دوست عزیز شما تنظیمات روتر رو اشتباه انجام دادین و روی پورتی که مودم رو وصل کرده بودین هات اسپات رو راه انداخته بودین بخاطر همین کلا مودم و روتر قاطی کرده بودن ضمن اینکه ip ها رو هم قاطی کرده بودین

دوست عزیز ببینید

منظور من از ether1 همون پورت 1 است

شما اگر میخواین مودم رو به پورت 2 وصل کنید

dvr و سوئیچ شبکه داخلی رو روی پورت 3 (ether3) وصل کنید

دوست عزیز دقت کنید

مودم شما یک رنج ip داره و به پورت1 میکروتیک وصل شده ازین به بعد اسمش رو میزارم شبکه مودم

و پورت 2 میکروتیک و dvr یا سوئیچ شبکه داخلی رو که رنجش با مودم فرق میکنه و اسمشو میزاریم شبکه داخلی

دوست عزیز شبکه مودم شما رنج شبکه اش با رنج شبکه داخلی فرق میکنه

اگر دوست دارین از اول میکروتیک رو ریست کنید و دوباره کانفیگ کنید و از هر مرحله یک عکس بزارین تا هر جا که اشتباه بود من خدمتتون عرض کنم

من حاضرم تک تک مراحل رو یکی یکی بریم جلو....

پاسخ در 1396/05/22 توسط
0

وارد کردم و عکس گرفتم

وارد کردم و عکس گرفتم

||https://hardware.tosinso.com/files/get/72727835-2064-405f-836a-8ab455c94ecb||
پاسخ در 1396/05/22 توسط
آواتار
1

دوست عزیز سرویس vpn سرویس خوب و تقریبا امنی است

ازین جا به بعد میتونید روی فایروال میکروتیک کار کنید تا امنیت رو ببرین بالا...

اما فکر نمیکنم برای شما نیازی باشه

پاسخ در 1396/05/23 توسط
0

دوربین دوم رو هم وصل کردم دیگه فهمیدم بقیه دوربینا به چه صورت نصب میشن

اینکارو برای تست که آماده بشم انجام دادم و هنوز نبردم تو ساختمان نصب کنم

وقتی خواستم برای ساختمون نصب کنم و سیم بکشم بهتر نیست ترمنیال رو بذارم نزدیک منبع تغذیه بعد این سیمی که میره برای دوربین (عکسشو گذاشتم) بهش سیم برای افزایش طول وصل کنم و بکشم بره تا برسه به دوربین؟

برای افزایش طول باید بهش سیم همرنگ خودش یعنی سیم قرمز و مشکی اضافه کنم؟ خواستم برای افزایش طولش سیم بگیرم باید به الکتریکی بگم چه سیمی بدن؟

دوربین دوم رو هم وصل کردم دیگه فهمیدم بقیه دوربینا به چه صورت نصب میشن
اینکارو برای تست که آماده بشم انجام دادم و هنوز نبردم تو ساختمان نصب کنم
وقتی خواستم برای ساختمون نصب کنم و سیم بکشم بهتر نیست ترمنیال رو بذارم نزدیک منبع تغذیه بعد این سیمی که میره برای دوربین (عکسشو گذاشتم) بهش سیم برای افزایش طول وصل کنم و بکشم بره تا برسه به دوربین؟
برای افزایش طول باید بهش سیم همرنگ خودش یعنی سیم قرمز و مشکی اضافه کنم؟ خواستم برای افزایش طولش سیم بگیرم باید به الکتریکی بگم چه سیمی بدن؟

||https://hardware.tosinso.com/files/get/ae466b03-0701-4000-a8b1-6228359e85a6||
پاسخ در 1396/05/06 توسط
آواتار
1

ivms-4200 یا 4500 رو بریزید رو گوشی.نرم افزار خود هایک هست .تنظیمات ضبط و پخش dvr هم توی کیفیت تصویر زمان انتقال مهمهسعی کنید بهترین کیفیت با کمترین چهنای باند و بدست بیارید

پاسخ در 1396/05/07 توسط
1

پورت 3 و وایرلس رو با هم بریج کنید

پاسخ در 1396/05/22 توسط
1

دوست عزیز شما اول باید یک پروفایل بسازین و بعد در قسمت secret یوزر بسازین

برای فوروارد هم باید داخل مودم پورت 1723 رو فوروارد کنید روی ip میکروتیک که فکر میکنم میکروتیک شما 192.168.1.2 باشه...

پاسخ در 1396/05/20 توسط
0

بله الان ویرایش کردم و عکس رو گذاشتم. منظورم از سه نخ هم همون سه سیمه

منبع تغذیه ام هم دقیفا همین مدلی هست که عکسشو گذاشتم

میخوام برای منبع تغذیه رو به برق وصل کنم

پاسخ در 1396/05/04 توسط
آواتار
0

نه کانکت نمیشه

connection failed

پاسخ در 1396/05/23 توسط
آواتار
0

تقریبا 10 امپر برای همون 7 ویا 6 دوربین کفایت میکنه.ولی خوب شما طول سیمهای که میکشید رو هم باید لحاظ کنید.دورین داخل ساختمان هست یا خارج؟

دوربین با دید در شب و مابقی داستان ها تا 2 امپر هم میکشه.تمام مس بودن کابل یا نبودنش هم مهمه.

پاسخ در 1396/05/06 توسط
1

خوبه فقط می خواستم بگم دقت کنید که جای برق 220 رو با خروجی آداپتور جابجا نزنید

پاسخ در 1396/05/05 توسط
0

همونطور که گفتید شیلد رو بریدم و از مراحلش عکس گذاشتم ببینید جاییش اشتباه نشده

اون قسمتی که گفتید مغزی رو وصل کنم درست وصل کردم؟

همونطور که گفتید شیلد رو بریدم و از مراحلش عکس گذاشتم ببینید جاییش اشتباه نشده 
اون قسمتی که گفتید مغزی رو وصل کنم درست وصل کردم؟

||https://hardware.tosinso.com/files/get/b8caf160-662e-4eef-9fe9-997f0f0bc6b5||

||https://hardware.tosinso.com/files/get/904762d3-c7b3-4294-b4e2-22c48bf6fdc3||

||https://hardware.tosinso.com/files/get/d8508efa-e943-464e-9e23-1b7f74945b41||

||https://hardware.tosinso.com/files/get/57352d54-5439-4862-a952-782a2ff9c758||

همونطور که گفتید شیلد رو بریدم و از مراحلش عکس گذاشتم ببینید جاییش اشتباه نشده 
اون قسمتی که گفتید مغزی رو وصل کنم درست وصل کردم؟

||https://hardware.tosinso.com/files/get/b8caf160-662e-4eef-9fe9-997f0f0bc6b5||

||https://hardware.tosinso.com/files/get/904762d3-c7b3-4294-b4e2-22c48bf6fdc3||

||https://hardware.tosinso.com/files/get/d8508efa-e943-464e-9e23-1b7f74945b41||

||https://hardware.tosinso.com/files/get/57352d54-5439-4862-a952-782a2ff9c758||

همونطور که گفتید شیلد رو بریدم و از مراحلش عکس گذاشتم ببینید جاییش اشتباه نشده 
اون قسمتی که گفتید مغزی رو وصل کنم درست وصل کردم؟

||https://hardware.tosinso.com/files/get/b8caf160-662e-4eef-9fe9-997f0f0bc6b5||

||https://hardware.tosinso.com/files/get/904762d3-c7b3-4294-b4e2-22c48bf6fdc3||

||https://hardware.tosinso.com/files/get/d8508efa-e943-464e-9e23-1b7f74945b41||

||https://hardware.tosinso.com/files/get/57352d54-5439-4862-a952-782a2ff9c758||

همونطور که گفتید شیلد رو بریدم و از مراحلش عکس گذاشتم ببینید جاییش اشتباه نشده 
اون قسمتی که گفتید مغزی رو وصل کنم درست وصل کردم؟

||https://hardware.tosinso.com/files/get/b8caf160-662e-4eef-9fe9-997f0f0bc6b5||

||https://hardware.tosinso.com/files/get/904762d3-c7b3-4294-b4e2-22c48bf6fdc3||

||https://hardware.tosinso.com/files/get/d8508efa-e943-464e-9e23-1b7f74945b41||

||https://hardware.tosinso.com/files/get/57352d54-5439-4862-a952-782a2ff9c758||
پاسخ در 1396/05/05 توسط
آواتار
1

بله.دقیقا

فقط این نکته رو بگم که اون رشته سیم ها رو جوری بپیچید که به مغزی bnc که روش چیچ هست برخورد نداشته باشه.میشه روش کمی لنت زد

پاسخ در 1396/05/05 توسط
1

آهان پس پورت 2 و وایرلس رو بریج کردین

یک عکس از nat بزارین

ip دستگاه dvr رو توی ip بیندینگ بزارین

پاسخ در 1396/05/22 توسط
1

شما اگر بخواین دوربینها رو در بستر اینترنت به هر روشی ببینید ip ثابت رو لازم دارین

اگر قراره چند نفر وصل بشن هم میتونید به همه یک یوزر و پس بدین و هم میتونید تک تک به هر کس یک یوزر و پس بدین و امنیت به مشکل نمیخوره

فقط یک نکته دوست عزیز خودتون از سرعت شاکی بودین و این رو بدونید که اگر چند نفر همزمان بخوان وصل بشن سرعت بدتر هم میشه .ضمنا در زمانی که کاربران دارن از اینترنت شرکت استفاده میکنند هم سرعت نمایش دوربینها کم خواهد شد...

پاسخ در 1396/05/08 توسط
1

بابت کابلی هم که bnc زدید.مغزی کابل رو به مغزی bnc وصل کنید و کابل دوره مغزی رو به اتصال کناری bnc

تا جایی که میتونید سعی کنی این دو اتصالی به هم نداشته باشند.اون شیلد ی که شما تو عکس از bnc بیرون گزاشتیتو هم ببرید

پاسخ در 1396/05/05 توسط
1

نه درست وصل کردین

اگر اشتباه بود در روتر ping 8.8.8.8 نمیومد

الان گوشی داره ip میگره اما اینترنت نداره عجیبه

یک بار لپتاپ رو چک کنید ببینید به کارت شبکه کابلی و وایرلسش دستی ip ندادین؟

لپتاپ رو خاموش و روشن کنید و روتر رو هم خاموش و روشن کنید و با کابل لپتاپ رو به پورت 3 وصل کنید ببینید ip میگیره؟

ببینید میتونید با لپتاپ ip 192.168.2.1 رو ping کنید؟

پاسخ در 1396/05/23 توسط
0

بله الان درسته.من نمیدونستم بعد ترمینال شما چه سیمی کار کردید

پاسخ در 1396/05/07 توسط
0

وقتی به اونا یوزر پس میدم باید اونا هم به وی پی ان کانکت بشن تا به دوربین وصل بشن؟

پاسخ در 1396/05/08 توسط
آواتار
0

نه دستی ندادم.

الان چک کردم آیپی 192.168.2.۲53 رو از وایرلس گرفتم

پاسخ در 1396/05/23 توسط
آواتار
1

دوست عزیز دارین همه چی رو با هم میپرسین و قاطی میشه الان بحث اینترنت رو بزارین برای بعد و برین روی بحث تصویر دوربین ها

خب دقت کنید: بعد ازین که به میکروتیک vpn میزنید کانکشن شما یک ip میگیره . درسته؟

آیا این ip از رنج دوربینهاست؟

در شبکه هات اسپات رو راه انداختین ؟ آیا ip دوربینها رو توی binding گذاشتین؟

پاسخ در 1396/05/21 توسط
1

لطفا از هم از سربرگ اول و هم سربرگ دوم dhcp عکس بزارین

پاسخ در 1396/05/22 توسط
0

نه. یه اپلیکیشن گرفتم که میگن مخصوص دوربین های هایک ویژنه

یعنی برای هر dvr اپلیکیشن جداگانه وجود داره؟

پاسخ در 1396/05/07 توسط
آواتار
0

عکس از مراحل

تا اینجا درسته؟

از این به بعد چیکار کنم؟ هات اسپات هم میخوام درست کنم

عکس از مراحل
تا اینجا درسته؟
از این به بعد چیکار کنم؟ هات اسپات هم میخوام درست کنم

||https://hardware.tosinso.com/files/get/1c24ddf8-f685-4f9d-bd5b-77bc4b5acdb9||

||https://hardware.tosinso.com/files/get/9cdf2546-b4df-48cc-95c4-07c5ca05357a||

||https://hardware.tosinso.com/files/get/c3176b4d-8bec-4291-b417-8e38898960ec||

||https://hardware.tosinso.com/files/get/772d60f2-0baa-493b-a61a-c445e88be4bc||

||https://hardware.tosinso.com/files/get/0d678f13-2886-439b-b129-d3e39287d519||

عکس از مراحل
تا اینجا درسته؟
از این به بعد چیکار کنم؟ هات اسپات هم میخوام درست کنم

||https://hardware.tosinso.com/files/get/1c24ddf8-f685-4f9d-bd5b-77bc4b5acdb9||

||https://hardware.tosinso.com/files/get/9cdf2546-b4df-48cc-95c4-07c5ca05357a||

||https://hardware.tosinso.com/files/get/c3176b4d-8bec-4291-b417-8e38898960ec||

||https://hardware.tosinso.com/files/get/772d60f2-0baa-493b-a61a-c445e88be4bc||

||https://hardware.tosinso.com/files/get/0d678f13-2886-439b-b129-d3e39287d519||

عکس از مراحل
تا اینجا درسته؟
از این به بعد چیکار کنم؟ هات اسپات هم میخوام درست کنم

||https://hardware.tosinso.com/files/get/1c24ddf8-f685-4f9d-bd5b-77bc4b5acdb9||

||https://hardware.tosinso.com/files/get/9cdf2546-b4df-48cc-95c4-07c5ca05357a||

||https://hardware.tosinso.com/files/get/c3176b4d-8bec-4291-b417-8e38898960ec||

||https://hardware.tosinso.com/files/get/772d60f2-0baa-493b-a61a-c445e88be4bc||

||https://hardware.tosinso.com/files/get/0d678f13-2886-439b-b129-d3e39287d519||

عکس از مراحل
تا اینجا درسته؟
از این به بعد چیکار کنم؟ هات اسپات هم میخوام درست کنم

||https://hardware.tosinso.com/files/get/1c24ddf8-f685-4f9d-bd5b-77bc4b5acdb9||

||https://hardware.tosinso.com/files/get/9cdf2546-b4df-48cc-95c4-07c5ca05357a||

||https://hardware.tosinso.com/files/get/c3176b4d-8bec-4291-b417-8e38898960ec||

||https://hardware.tosinso.com/files/get/772d60f2-0baa-493b-a61a-c445e88be4bc||

||https://hardware.tosinso.com/files/get/0d678f13-2886-439b-b129-d3e39287d519||

عکس از مراحل
تا اینجا درسته؟
از این به بعد چیکار کنم؟ هات اسپات هم میخوام درست کنم

||https://hardware.tosinso.com/files/get/1c24ddf8-f685-4f9d-bd5b-77bc4b5acdb9||

||https://hardware.tosinso.com/files/get/9cdf2546-b4df-48cc-95c4-07c5ca05357a||

||https://hardware.tosinso.com/files/get/c3176b4d-8bec-4291-b417-8e38898960ec||

||https://hardware.tosinso.com/files/get/772d60f2-0baa-493b-a61a-c445e88be4bc||

||https://hardware.tosinso.com/files/get/0d678f13-2886-439b-b129-d3e39287d519||
پاسخ در 1396/05/22 توسط
آواتار
1

یک چیز دیگه هم الان فهمیدم

شما کابل مودم و کابل شبکه داخلی رو به ether 2 و ether 4 وصل کردین اما دارین dhcp رو روی ether 3 کانفیگ میکنید

لطفا بیشتر دقت کنید

پاسخ در 1396/05/22 توسط
0

الان عکس گذاشتم . پست بالا رو ویرایش کردم. عکس تنظیمات هات اسپات

میخوام هات اسپات رو داشته باشم اما نمیاد

پاسخ در 1396/05/22 توسط
آواتار
2

مرسی مهندس :))

یکی از زاه حل های فهمیدن مس بودن اینکه شما مغزی کابل رو یا فندک حرارت بدید تا قرمز بشه.بعدش با تیغ روی کغزی رو بتراشید اگر مس باشه شما هر چقدم بتراشی کابل رو بازم مس خودشو نشون میده

پاسخ در 1396/05/06 توسط

پاسخ شما