تخفیف های داغ در جشنواره تابستانه توسینسو تخفیف های داغ در جشنواره تابستانه توسینسو
مانده تا پایان تخفیف
مشاهده دوره ها
0

مشکل اتصال و نگرفتن اینترنت گوشی آیفون از اکسس پوینت

با سلام و خسته نباشيد خدمات دوستان عزيز ؛ اينجانب در يك شركت يكسري Access Point جديد TP Link TL-WA901ND نسخه v4.0 گرفته ام كه متأسفانه پس از كانفيگ ، با گوشي هاي آيفون ارتباط اينترنت برقرار نمي شود ولي گوشي هاي اندرويدي ارتباط اينترنت پايدار دارند. جالب است كه در خريد قبلي با نسخه v3.1 همين مدل مشكلي نداشتيم.پس از جستجو در اينترنت هم به نتيجه دلخواه نرسيدم و ارتباط گوشي هاي آيفون پس از اتصال به Access Point قطع مي شود ( پس از يكي دو دقيقه اينترنت قطع مي شود.).حالتهاي مختلف Wireless Channel - Wireless Mode - Wireless Channel Width - Security را هم طبق يادداشت هاي جستجو شده در اينترنت امتحان كردم ولي به نتيجه نرسيدم.ممنون مي شوم اگر دوستان راه حلي دارند ، راهنمايي نمايند... با تشكر

#تنظیمات_access_point
پرسیده شده در 1396/05/19 توسط

5 پاسخ

0

سلام

اینترنت رو چطور توی مجموعه share کردین؟

نرم افزار اکانتینگ شما چیه؟

ورژن os گوشی شما چیه؟

پاسخ در 1396/05/19 توسط
0

با سلام ؛ نوع Share اينترنت و نسخه OS و نرم افزار اكانتينگ فرقي نداره ؛ با يك Access Point اينترنت آيفون مشكلي نداره و با ديگري پس از اتصال اوليه قطع ميشه...

ضمناً در اين نسخه v4.0 از سري Access Point هاي TP Link انتخاب كشور موجود نيست و نمي توان كشور را انتخاب نمود.

ممنون اگه دوستان راهنمايي كنند... با تشكر

پاسخ در 1396/05/20 توسط
0

سلام و درود

دوست خوبم در مراحل تنظیمات مودم، کشور خود را آمریکا انتخاب کن

من یه همچین مشکلی قبلنا داشتم با این کار مشکل قطعیم حل شد

خوش باشی

پاسخ در 1396/05/19 توسط
0

سلام

من خودم این مشکل رو داشتم ، تو تنظیمات کشور رو آمریکا کردم مشکل کامل برطرف شد

پاسخ در 1397/07/05 توسط
0

ببینید برای اکسس پوینت شما فریمور جدید نیومده؟

پاسخ در 1396/05/20 توسط

پاسخ شما