فرق رادیوهای نانواستیشن و میکروتیک
سلام فرق بین رادیوهای میکروتیک و نانو استیشن در چیه
ودر لینک های وایرلس چه وقت باید از میکروتیک
استفاده کنیم و چه وقت از نانو استیشن؟
کاربرد هر کدامشون کجاست
5 پاسخ
آیا میکروتیک با هر مدل یا لایسنسی میشه بعنوان اکسس پوینت استفاده کرد؟
ممنون بابت وقتی که گذاشتید
فقط پاور استیشن هم مثل نانو استیشن برای فواصل کوتاه؟فرق این دو تا چیه؟
میشه یه طرف میکروتیک(مد AP) گذاشت و طرفت دیگه نانواستیشن(مد کلاینت) ارتباط برقرار میشه یا برعکس
یا نه باید 2 طرف حتمایک برند باشند؟
بعد این پاور و نانو استیشن قابلیت ایجاد لینک لایه 2 رو دارند (مثل میکروتیک که مد Station bridge)داره؟
نه بعضی ها فقط برای ptp استفاده میشوند و بعضی ها اصلا وایرلس ندارن
سلام
بله میشه در یک طرف از نانو و در طرف دیگه از میکروتیک استفاده کرد
سلام مهندس رادیو های خانواده UBNT از تجهیزات فوق العاده وایرلس به حساب میان ولی از لحاظ کانفیگی دارای یه سری محدودیت ها در انتخاب فرکانس هستن
در تجهیزات رادیویی Mikrotik شما دستت خیلی باز هستش برای انتخاب فرکانس و تعیین ماژولیشن رادیو ها ولی یه بدی داره اینکه در تجهیزاتی که در باند AC کار میکنن امکان انتخاب ماژولیشن رادیو ها به صورت تکی امکان پذیر نیستش
از NanoStation برای زمانی باید استفاده کرد که شما لینکت نهایتا 2 تا 3 کیلومتر باشه که معادل اون در میکروتیک رادیو SXT میشه
بسته با فاصله و پهنای باند مورد نیاز باید رادیوتو انتخاب کنی .